Borbra Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Når du nevner konkurranser, de burde virkelig endre dømminga for minecraft konkurransen. Er idiotisk at noen som starter å bygge på en world lenge før TG vinner, spes når det de lager ikke har noe med temaet for konkurransen å gjøre. Endret 1. oktober 2012 av Borbra Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Enig. Hadde jo ikke noe med teamet og gjøre mener jeg også. Om det blir minecraft konk til neste år så tror jeg at jeg skal delta. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Forhåentligvis vil de legge det under Kreativ, evnt få hjelp av noen som kan dette med minecraft. Vi i minecraft tilbød oss å hjelpe på alle aspekter, uten å få svar fra TG. De som dømte konkurransen nektet å høre når vi la frem bevis på at de som vant hadde jukset, basert på informasjonen vi fant fra serverlogg osv. Serverloggen lå sammen med alle andre filene som man måtte levere for å kunne delta i konkurransen, og som blir lagt ut etter konkurransen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå