hillmann Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Er med på planlegginga/organisering av egen rekke i år som heter "Nyan Cat rekka" med ~30 personer. Forskjellen er at jeg er ikke alene om det. Vi er 3 personer! Satt på HW rekka TG11 (mitt første), og hadde ikke annet en en positiv opplevelse når det gjaldt organiseringen og arbeidet til Iceman. Kudos mister! Blir savn å ikke sitte med HW folka dette året :'C Selfølgelig velkommen til vår rekke! ^^ Har du/dere en nettside?? ska rekka være i 2013 Endret 25. juli 2012 av hillmann Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 Rekka blitt vel i år Som i alle andre år debatt har hvert Lenke til kommentar
hillmann Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 Vis jeg drar blir jeg nok på Minecraft.no rekka. Hva med dere?? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 Blir vel Minecraft.no rekka på meg og. Kommer vel på å bruke høsten på å finne ut hvordan og så oppgradere/fikse "bugs" på hyllene jeg hadde med Har allerede en idé på hvordan jeg kan få den til å enkelt kunne settes opp og slås sammen etter bruk Lenke til kommentar
hillmann Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Noen som vet om komplett boden seller ram?? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 De selger ingenting. De bare gir bort. Lenke til kommentar
hillmann Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 ok er det noen bedrifter som selger ram? Lenke til kommentar
hillmann Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 blir og modifsere min gamle bærbare mens jeg gamer på alienware x51:) Derfor jeg sporte om de selte ram der så jeg ikke trenger og ta med sjøl Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Vurderer sterkt å dra til Copenhagen Games i stedet for TG, er så lite e-sport på TG. Endret 26. juli 2012 av Chikaplouw Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Det kan ha noe med at TG ikke er et e-sportsevent. TG er så godt som det eneste eventet igjen av størrelse som ikke har e-sport som hovedfokus. 1 Lenke til kommentar
hillmann Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Håper det blir halo 4 konkuranser på tg 13 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Håper det blir halo 4 konkuranser på tg 13 Da får du arrangere det selv, har ikke vært noe offisielle konkuranser på konsoller de siste årene jeg har vært med. Vet at det har blitt kjørt blant annet FIFA konkuranse av noen av deltakerene, så er intet i veien får å sette opp noe selv. Lenke til kommentar
hillmann Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Kan noen forklare va dc++ er hørte om det på en youtube vid om tg Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Kan noen forklare va dc++ er hørte om det på en youtube vid om tg http://en.wikipedia.org/wiki/DC%2B%2B Lenke til kommentar
hillmann Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Kan noen forklare va dc++ er hørte om det på en youtube vid om tg http://en.wikipedia.org/wiki/DC%2B%2B takk Lenke til kommentar
settings Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 vil det skjer mest piratkopiering på TG (norgebasis) Men finnes vel ikke noe tall herfra? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Slenger meg med på posten, noen som har tips til hvor man får tak i billig sponplater og ting til hylle, og hva man burde gjøre for å få hylla så stødig som mulig? Lenke til kommentar
hillmann Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 h Slenger meg med på posten, noen som har tips til hvor man får tak i billig sponplater og ting til hylle, og hva man burde gjøre for å få hylla så stødig som mulig? her er noen billige led lamper som er bra til en hylle http://www.qualistore.no/friluftsliv_teltlykt_led_3_stk_lampe.html Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 God dag mann, økseskaft? Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Slenger meg med på posten, noen som har tips til hvor man får tak i billig sponplater og ting til hylle, og hva man burde gjøre for å få hylla så stødig som mulig? Ha bakplate eller planker/bånd som går på skrå bak på hylla. Da blir den mye mer stabil. Endret 27. juli 2012 av grankongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå