Niqābninja Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Du blir ikke forkjøla av å være kald. Du kan bli lettere forkjøla når det er kaldt, men det er aldri på grunn av kulden at du blir forkjøla. Just saying. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Hadde med meg en 15L vannkanne, den var utrolig praktisk! http://www.biltema.n...med-kran-26442 Varmt vann, deilig! Var faktisk aldri varmt, jeg satt den på gulvet og fylte på nytt vann daglig. Så det var aldri ett problem. 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Holdt meg frisk begge årene Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Var det mange som blei sjuke på/etter TG? Vi var 4 stk som reiste ilag og alle blei sjuke. Er nok høgare risiko for å bli sjuk når man lever under samme tak som 5000 andre i 4 dager Vet at en del folk i crew ble syke, meg ink. Hadde gleda meg til en uke med å slappe av(ferie) etter tg, og var sengeliggende i så og si alle Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Holdt meg frisk begge årene jeg har vært der, så det må være dere som sliter med hygienen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Har aldri blitt syk på eller etter tg selv, eller i 09 fikk jeg betennelse i en tann, men tror ikke det hadde noe med tg og gjøre. Men slet mye med hodepine på tg i år fordi det var så latterlig varmt der i år. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 Det var bikkjekaldt der vi satt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 Merka at det var stor forskjell i temperatur rundt om i skipet. Grei regel var at det var kaldest på endene og varmest nær midten av skipet. Jeg satt nært midten og det var til tider fælt, men det tok jo ikke lang tid før de luftet :-) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 Der jeg satt var det behagelig temperatur igjennom hele uken for min del ihvertfall. Satt ganske langt ned i sørenden av skipet, i nærheten av creative. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 Har aldri blitt syk på eller etter tg selv, eller i 09 fikk jeg betennelse i en tann, men tror ikke det hadde noe med tg og gjøre. Men slet mye med hodepine på tg i år fordi det var så latterlig varmt der i år. Syns det var passe deilig der vi satt jeg Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 19. april 2012 Rapporter Del Skrevet 19. april 2012 100sider, deretter lage TG 13? 1 Lenke til kommentar
zlagther Skrevet 29. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 Det er ingen problem å sove i skipet, bare vær oppe i 30 timer så sovner du uansett om du står eller ligger. Problemet jeg fant var at kl. 6 på morran var alle sover plasser tatt, så jeg måtte legge meg ved podiet til en eller annen skole eller no', kl. 6.30, så etter en time med søvn ble vi vekt og det var på leit etter plass igjen, fant det i de ISKALDE soveteltene. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 30. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2012 Problemet jeg fant var at kl. 6 på morran var alle sover plasser tatt, så jeg måtte legge meg ved podiet til en eller annen skole eller no', kl. 6.30, så etter en time med søvn ble vi vekt og det var på leit etter plass igjen, fant det i de ISKALDE soveteltene. Yep, jeg hadde samme problemet den første natten, så derfor la jeg om døgnrytmen slik at jeg la meg rundt 1300 tiden da det var mange ledige soveplasser. Lenke til kommentar
hillmann Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 Er det tidlig og begynne med tg 13 tråden? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 Er det tidlig og begynne med tg 13 tråden? Hva? Mener du at vi ikke har laget TG13 tråden enda?! Lenke til kommentar
settings Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 vi må prestere 10 sider til før vi starter der Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 Satser på at de skrur ned bassen en smule neste år. Nå i år så danset alt på plassen min rundt når sanger ble spilt av fra scenen og headsettet skurra som et lite hel****e. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 Var det noen som satt i gaming-zonen? Isåfall, hvordan var det der? Var det like bråkete som det var i resten av hallen? Jeg vurderer gaming-zone til neste år, men er usikker. Lenke til kommentar
hillmann Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 Er det tidlig og begynne med tg 13 tråden? Hva? Mener du at vi ikke har laget TG13 tråden enda?! mente altså og forsette denen tråden men grett vis du vil lage en ny tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå