Rudde Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Her snakkes det alt for lite. Er bare og starte spam helvete det Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Just stating the obvious: TG Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg gleder meg til å drasse med meg HW-rekka på utflukt ^^ Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Og jeg skal forsikre meg om at jeg faktisk er våken på det tidspunktet Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Neimen, hallo i stuen! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Just stating the obvious: TG Neimen, hallo i stuen! Hi boys 1 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Knut Skal ikke sitte på HW-Rekka tror jeg så vi må stalke hverandre Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Er ikke stalking halvparten av moroa med TG? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Nå har det seg slik at rekka til Submit driver med masse-stalking av HW-Rekka....Takin' it to dah next level. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Det er vel ikke TS-rekka? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Nå har det seg slik at rekka til Submit driver med masse-stalking av HW-Rekka....Takin' it to dah next level. Du er så utdatert akkurat nå at det er morsomt Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Nå har det seg slik at rekka til Submit driver med masse-stalking av HW-Rekka....Takin' it to dah next level. Du er så utdatert akkurat nå at det er morsomt Du som har ansvaret så jeg kunne ikke gitt mer faen så lenge jeg blir seata på rekka 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Da har jeg gleden av å melde at prisen for TG-billettene blir den samme som i fjor og at salget starter førstkommende tirsdag Eksakt tidspunkt for når de blir lagt ut for salg er ikke bestemt enda, men sjekk her for update: http://www.gathering.org/tg12/no/news/11/56/Tickets-out-tuesday/ 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Da har jeg gleden av å melde at prisen for TG-billettene blir den samme som i fjor og at salget starter førstkommende tirsdag Eksakt tidspunkt for når de blir lagt ut for salg er ikke bestemt enda, men sjekk her for update: http://www.gathering.org/tg12/no/news/11/56/Tickets-out-tuesday/ Prisen er vel nevnt i tråden er par ganger nå. 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Mulig det, men den har ikke bltt bekreftet fra offisielt hold før nå. Nå er det bare å håpe på en tidlig plass i køen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Vel de har jo skrevet det på geekevents så er ikke det offisielt nok? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Det stod på Geekevents, så ble det fjerna. Jeez. Sannsynligvis var det noe som hang igjen fra i fjor, mtp at de fjernet det. Og nå har de bekreftet at det blir samme pris. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Prisen er den samme som i fjor http://www.gathering.org/tg12/en/news/11/56/Tickets-out-tuesday/ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Prisen er den samme som i fjor http://www.gathering.org/tg12/en/news/11/56/Tickets-out-tuesday/ Nei serr? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2011 Jeez, prisen ble bekreftet offisielt idag. Offisielt. Makan til kverulering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå