FrankBjarne Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Energidrikk, tørre nudler og potetgull er ikke anbefalt inntak nei. Man overlever ikke lenge på dårlig kost og ødelegger mer enn man faktisk tjener på det. Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 turmat/ fjordland er vel kanskje lurt. + tipset 50/50 av brus/ vann Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Jeg har masse rsp hjemme som jeg glemte og ta med i år, nesteår blir det turmat Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 turmat/ fjordland er vel kanskje lurt. + tipset 50/50 av brus/ vann Drikker nesten ikke brus, men har en flaske med iste og en med vann. Fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Hadde med en 0,7 l flaske vann og en 1,5 l flaske med vann som jeg fylte på når de gikk tomme. (etter hvert ble disse tatt av pantemafiaen, men da bare fikk jeg noen nye flasker av de som satt ved siden av meg). Drakk ikke noe brus, men litt kaffe og litt iskaffe. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Hadde med meg en 15L vannkanne, den var utrolig praktisk! http://www.biltema.no/no/Fritid/Campingvogn-og-bobil/Vann-og-avlop/Vannkanne-med-kran-26442/ Forøvrig må jeg finne på noe lurt med mat neste år, ble litt lei av den maten som de hadde på vikingskipet, samt de nudlene og den pastaen jeg fikk kjøpt på matbutikken. Blir ivertfall garantert hotell neste år, med frokost, så det hjelper nok litt. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Matbillett er et utrolig bra tilbud, men var for sent ute i år. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Hadde med meg en 15L vannkanne, den var utrolig praktisk! http://www.biltema.n...med-kran-26442 Varmt vann, deilig! Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 slik jeg husker dusjene var de iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiskalde! Jepp, de er iskalde. De gangene jeg dusjet så var dusjen driiit varme og chille, skjønner ikke hva dere klager over -.- 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Matbillett er et utrolig bra tilbud, men var for sent ute i år. Pass på å ha en kamerat som også har en matbillett, gjør det en del bedre. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Matbillett er et utrolig bra tilbud, men var for sent ute i år. Pass på å ha en kamerat som også har en matbillett, gjør det en del bedre. Ja, hadde det både i '10 og '11. Vi var en liten gjeng som tuslet opp sammen, og hadde det veldig hyggelig Noe annet enn hurtigmat foran skjermen i alle fall. Et savn i år, mildt sagt. Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Sover du ikke I skipet er du ikke hardcore-TG'er hei rudde <3 Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Var det mange som blei sjuke på/etter TG? Vi var 4 stk som reiste ilag og alle blei sjuke. Er nok høgare risiko for å bli sjuk når man lever under samme tak som 5000 andre i 4 dager Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Var ikke helt 100% etter TG nei, en kamerat av meg som også var der ble også kvalm osv. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Jeg ble skikkelig forkjøla. Sluppet unna sykdom hver gang jeg var deltager, men blitt sjuk etterpå de to åra som crew. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Her ble vel 2/4 syke etter på. Er det forsåvidt fortsatt, skal vel ikke så mye til med så mye folk over lengre tid Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Vet ikke hvor mange på rekka som ble syke, men jeg vet i hvertfall at vi var en 3-4 stk som ble forkjølet da vi kom hjem. For min del var nok grunnen en MEGET kald natt, natt til søndag, som førte til at jeg ble syk. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Ble syk jeg også. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Ble sånn halveis forkjøla, men ble fort frisk igjen Lå ute i bilen hver natt uten noe som helst varme på. Det var ISKALDT! Pakka meg inn i dyna og sovepose og masse klær. Hver kveld/natt var det kaldt, men de 2 siste morgnene var deilige. Da hadde sola varmet bilen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. april 2012 Rapporter Del Skrevet 15. april 2012 Ble forkjøla jeg å, men når de i crew åpner døra i north hele tia er det ikke rart. Var pga kulde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå