MartinF Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Vi hadde rom i år. Utrolig behagelig å kunne dra til et stille hotell når man blir lei av bråket i skipet. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Praktisk med å bo i Hamar så har man alltids muligheten for å dra hjem å sove en natt eller to hvis man blir sliten av alt bråket. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 nei nei, nå får dere slutte... jeg klarte med fint i skipet, så ikke frist meg til hotellrom! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Sover du ikke I skipet er du ikke hardcore-TG'er 2 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Er greit å komme seg unna bråket litt også Blir sliten av det etter en stund.. 1 Lenke til kommentar
Refi Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Det er ingen problem å sove i skipet, bare vær oppe i 30 timer så sovner du uansett om du står eller ligger. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Det er ingen problem å sove i skipet, bare vær oppe i 30 timer så sovner du uansett om du står eller ligger. Meh, 50 timer oppe, 30 min søvn i skipet. Det var håpløst for min del. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 øreplugger er en oppfinnelse oppfunnet for å stenge lyden ute funker fett (og da mener jeg sånne øreplugger som man hører på musikk i). funker også fett hvis du skal ha vekkeklokke Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Det er ingen problem å sove i skipet, bare vær oppe i 30 timer så sovner du uansett om du står eller ligger. 30 timer bare? det er vel streng tatt bedre og ta to døgn i slengen, det er først mittveis i 3 døgn jeg begynner og slite. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Tok 48 timer i strekk og 5 timer søvn jeg. Fungerte helt fint det. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Det er ingen problem å sove i skipet, bare vær oppe i 30 timer så sovner du uansett om du står eller ligger. 30 timer bare? det er vel streng tatt bedre og ta to døgn i slengen, det er først mittveis i 3 døgn jeg begynner og slite. Når jeg blir trøtt så får jeg ikke til noen ting, og jeg blir sikkelig sur på alt og alle så jeg fant ut at det beste jeg kunne gjøre var å legge meg. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Sov utrolig godt i skipet de årene jeg var på TG, hver kveld/natt/morgen/dag/når-jeg-gadd-legge-meg. Ingen vits å bruke penger på hotell når jeg hadde behaglig sovepose (og liggeunderlag hvis jeg gadd dra på det opp på tribunen), og fellesdusj. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 slik jeg husker dusjene var de iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiskalde! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Noen klarer å sove gjennom alt som er, men det gjelder ikke akkurat alle... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 slik jeg husker dusjene var de iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiskalde! Da må du sette på flere dusjer, eller evt. velge handicap-dusjen. n00b. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 slik jeg husker dusjene var de iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiskalde! Jepp, de er iskalde. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 Bare fra 6 om morgenen til rundt 18................. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Har selv hatt mange timer søvn på tribunen igjennom årene, men motellrom med toalett og dusj er for meg uvurderlig i påsken. Mulig enkelte her ikke vil kalle meg en hardcore TG'er av den grunn, men når jeg har deltatt siden disse enkelte fremdeles gikk i barnehagen føler jeg at jeg ikke trenger å bry meg så mye Vann og søvn er de viktigste ingrediensene for en god opplevelse av TG, det er iallfall min mening. Endret 14. april 2012 av Superslask Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 Yeah, spesielt biten med vann er viktig. Det å kun drikke brus og energidrikk hele TG gjør kun at en føler seg helt ræva og tappet for energi etter et par dager. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 For ikke å nevne skikkelig mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå