settings Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 satan det var mange, TG må snart utveides til en hall til. kanskje dele norge i to, en i nord og vikingskipet i sør? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 hvorfor ikke bare bygge en egen hall for TG? med plass til 10000 mennesker, eller mer! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Kunne jo forsøkt å bli større en DreamHack! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 hvor mange deltakere er det egentlig på dreamhack? har lurt på det en stund... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 hvor mange deltakere er det egentlig på dreamhack? har lurt på det en stund... I vinter 2011 var det 20,984 ifølge Wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/DreamHack Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 hvor mange deltakere er det egentlig på dreamhack? har lurt på det en stund... I vinter 2011 var det 20,984 ifølge Wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/DreamHack Men de hadde "bare" 13000 enheter i nettet sitt, så regner med en del av de 20000 er besøkende? Og ellers, de klarte bare å bruke rett over 20Gbitt av linja si. TG tredobla det i år Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Tror dere KANDU har råd til å kjøpe en gigantisk hall? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 utendørslan i Bergen! 3 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Tror dere KANDU har råd til å kjøpe en gigantisk hall? de har da råd til å kjøpe seg 200Gbit linje for showoff, så, jepp utendørslan i Bergen! nei, jeg lar det ikke regner på PCen min! Endret 9. april 2012 av olestokk Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 de har da råd til å kjøpe seg 200Gbit linje for showoff, så, jepp Den er sponset såvidt jeg vet. Det er Altibox og Huawei som driver showoff. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 sikkert noen som sponser en TG hall også også får man sikker masse penger for utleie Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Men de hadde "bare" 13000 enheter i nettet sitt, så regner med en del av de 20000 er besøkende? Og ellers, de klarte bare å bruke rett over 20Gbitt av linja si. TG tredobla det i år Dreamhack er et stort e-sport event, The Gathering kan ikke sammenlignes en gang. Det er vanvittig mange som kommer til Dreamhack bare for å se på tournamentene, og alle de beste SC2 spillerene osv. kommer for å spille. Skulle ønske TG hadde samme status, og at de kjørte finalene på mainstage osv... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 En egen hall til e-sports hadde vært kult! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 En egen hall til e-sports hadde vært kult! Ja, tror ikke så mange progamers setter pris på den dundrende bassen de setter på midt i gamene... Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Angående: http://www.gathering...naccurate-case/ Er de et lite problem? Er jo kjedelig å sitte sammen med en fyr som ruser seg på ulike måter. Jeg vet ikke om det i media er en smule overdrevet. Var det sånn at de som hadde ruset seg FØR tg også ble utestengt? :O Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 En egen hall til e-sports hadde vært kult! Ja, tror ikke så mange progamers setter pris på den dundrende bassen de setter på midt i gamene... derfor han skrev egen hall til e-sports, jeg forstod det ihvertfall som en separat hall til e-sport, Dreamhack er vel delt opp i en 4-5 haller? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 En egen hall til e-sports hadde vært kult! Ja, tror ikke så mange progamers setter pris på den dundrende bassen de setter på midt i gamene... derfor han skrev egen hall til e-sports, jeg forstod det ihvertfall som en separat hall til e-sport, Dreamhack er vel delt opp i en 4-5 haller? Ja, jeg skjønte det.... Dreamhack er delt opp i en rekke haller ja. Angående: http://www.gathering...naccurate-case/ Er de et lite problem? Er jo kjedelig å sitte sammen med en fyr som ruser seg på ulike måter. Jeg vet ikke om det i media er en smule overdrevet. Var det sånn at de som hadde ruset seg FØR tg også ble utestengt? :O Nei. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 så ikke at du skrev ja først der, sorry, my bad Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. april 2012 Rapporter Del Skrevet 10. april 2012 hvor mange store haller har vi egentlig? Vikingskipet, Telenor arena(?) noen flere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. april 2012 Rapporter Del Skrevet 10. april 2012 Norsk Varemesse er rimelig stort om en teller med alle hallene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå