Flacid Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Savner TG allerede =\ litt kjipt å koble seg opp hjemme. Lykke til på heidundrenes fest i kveld @TGcrew. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Fun fact: På den uoffisielle IRC-kanalen #tg.salg ble ordet BH nevnt 631 ganger i løpet av TG 2012. [ j@workie | 21:12:41 | ~ ] $ cat ~/irclogs/EFNet/#tg.salg.log | grep -i " bh" | wc -l 631 Sier med dette tak for meg som deltager på TG. Har vært ni fine år. Blir enten crew eller ingenting på meg neste år :-) Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 ser frem til neste års TG men da blir det med ett skikkelig anlegg, orker virkelig ikke den fæle musikken 24/7 :S Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 ser frem til neste års TG men da blir det med ett skikkelig anlegg, orker virkelig ikke den fæle musikken 24/7 :S Litt egoistisk da Du skal overdøve den andre musikken ved å ha med et eget annlegg... Hva skjer nesteår da når noen skal ha med et annlegg til å overdøve ditt... tenk på det Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 hadde alle hatt headset, hvilken vakker verden et godt headset med equalizer på PCen! men dog litt deilig med det uendelige bråket, så lenge det ikke kommer fra noen i nærheten haha Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 hadde alle hatt headset, hvilken vakker verden et godt headset med equalizer på PCen! men dog litt deilig med det uendelige bråket, så lenge det ikke kommer fra noen i nærheten haha Det holder deg vel våken.... Når folk har PCer til 15- 100 000 NOK, burde de ha rå til et HS til 500 - 2000. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 gidder jo ikke bruke headset hele tiden, jeg synes headsettet mitt er godt nok (Vengeance 1500 <3), men headset er ikke noe som brukes hele tiden, og problemet er også at ikke alle headset er 100 lydtette SLi: hvis musikken din er god har jeg ikke noe imot at du overdøver meg, det er bare den torturen som kalles dubstep "musikk" jeg ikke takler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Sier med dette tak for meg som deltager på TG. Har vært ni fine år. Blir enten crew eller ingenting på meg neste år :-) Yeah, jeg ser den. Skal jeg være deltager til neste år drar jeg trolig bare med meg laptop og ekstern disk, gidder ikke styre med stasjonære maskina igjen. Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 hva syntes dere om den senga hylla her? http://gyazo.com/ca7ff8aa2e6e014952250b25d18160d1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Jeg syns det var et artig konsept, men tipper det blir ulovlig fra neste år. Det kan ikke være sånn at noen får, mens andre ikke får sette opp stillas. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Det var råkult. Tror ikke det vil føre med seg et forbud, fordi alle ikke vil gjøre noe slikt. i år måtte jo disse søke spesielt om lov. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Og slikvil det nok fortsette. Endret 9. april 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 De hadde jobbet i tre år av og på for å få tillatelse. De fikk et "prøveprosjekt" i år, og jeg tipper resultatet blir at stillas ikke blir lov i fremtiden, selv ikke om man søker på forhånd. Mulig jeg tar feil selvfølgelig. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 FInnes vel sertifiseringer på stilas? Hvis de klarer å stille med det, ser jeg ikke problemet! Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 tenk så chill det hadde vert bare klatra opp en stige rett over pc'n og legge deg i en seng og en tv og se på! bedre enn og ligge i teltet 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Lurer på hva av lydene som var værst, var det fra scenen/TG anlegget, eller private ? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Det var vel scenen som var verst, spesielt når de forskjellige sangene fra musikk konkurransene ble spilt av, jeg hørte bare bass... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 hadde alle hatt headset, hvilken vakker verden et godt headset med equalizer på PCen! men dog litt deilig med det uendelige bråket, så lenge det ikke kommer fra noen i nærheten haha Det holder deg vel våken.... Når folk har PCer til 15- 100 000 NOK, burde de ha rå til et HS til 500 - 2000. Det er grenser for hvor mye lyd et headset klarer å stenge ute også, før man må over på proff serien til Peltor. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Får man sovet på TG? Eller er de fleste våken i 48 timer før de heletatt får sovet? Må være slitsom i så fall. Sove i telt er jo ikke gøy på denne årstiden. Da er det nok bedre med hotell. Problemet med tette hodetelefoner får man nesten ørepropp opplevelse det er ikke behaglig over en viss stund. Vertfall den opplevelsen jeg har. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Jeg sov mellom fire og seks timer hver natt. Det er søvnen kroppen min må ha, skulle gjerne sovet mer, men det er ikke lett med lydnivået og lyset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå