Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser fremdeles ikke noen priser.

 

Nei da burde du kanskje sett etter før du stelte deg i lotteriet, holde deg fokusert vettu.

 

Svært så sarkastisk du skulle være da. Beklager at jeg tenker på min egen økonomi.

 

Du gjør jo tydeligvis ikke det når du ikke greier og få med deg prisen før du trykker kjøp billett engang :!:

 

Og durochris har nevnt prisen for deg så ser ikke problemet.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Nei kansje ikke. Men prisen avgjør litt på hvor mange plasser som blir handlet denne gang, er da bare nyskjerrig. :ph34r:

 

 

Det har han forsovidt heller ikke, mtp at prisene ikke er ute enda. Og hvis du ser til mitt innlegg litt lenger oppe, så ga jeg et "Ja vi får vente å se :)" noe som også er et tegn på at dette ikke er et problem.

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

hvordan er det med billetter om vi er over 5 pers. som skal dra?

er beste løsning at alle steller seg i kø og bruke de 2-3 første som slipper igjennom?

 

Det er det jeg ville gjort, uansett så må jo alle lage seg brukere. Hvis du står som bruker av 2 billetter så er det bare DEG som kan bruke de

Lenke til kommentar

Det kjem forvirring, så eg prøvar meg:

 

Alle billettar har tre koblingar til personar:

- Eigar: Den Geekevents-brukaren som kjøpte billetten. Denne kan ikkje endrast, og eigaren kan alltid endre dei to andre koblingane. Merk at eigar er den som tinga billetten, sjølv om den t.d. er betalt med kredittkortet til ein annan person.

- Brukar: Den personen som skal bruke billetten for å kome inn i skipet. Denne må ha sin eigen GE-brukar, sjølv om han ikkje har kjøpt billetten. Trur brukar kan endre seater, men det er eg ikkje sikker på.

- Seater: Den som skal tildele ein plass i skipet til billetten. Denne må ha sin eigen GE-brukar. Tildeling av plassar skjer på GE når TG nærmar seg, me veit ikkje når akkurat no.

 

Dersom Per står i kø for å kjøpe billetten, Ole er den som faktisk skal inn på TG med denne billetten, og Hans er den som skal plassere billetten, vert Per eigar, og Per må sette Ole som brukar og Hans som seater.

 

Ein person kan sjølvsagt ha fleire av rollene. Eigar er alltid suveren, om du ikkje kan stole 100% på eigar, kjøp billett sjølv, og ver din eigen eigar. Eigar kan gje billetten til kven som helst, når han vil (før den er sjekka inn i skipet), og det kan korkje KANDU eller GE hjelpe deg med om du har mista billetten din.

 

Alt dette er basert på korleis billettsystemet har fungert tidlegare, men eg ser ikkje at det skal vere så mykje som kan endrast til det betre her, så reknar med same regla gjeld for TG12.

Lenke til kommentar

Vi er vell en 6-7 stk. som skal avgårde, hvordan fikser vi det slik at vi får sitte sammen, siden du bare kan bestille 5 billetter om gangen?

 

En mulighet er at 2 av dere steller dere i køen og deler på å kjøpe billettene, mens en annen mulighet er å stille seg i køen 2 ganger. Med mindre jeg tar feil er det slik at man kan kjøpe 5 billetter av gangen, men kan kjøpe 5 til etter å ha stilt seg i køen på nytt.

 

Når det kommer til å sitte sammen har dette ikke noe med rekkefølgen du kjøper billetter i, men hvor du plasserer deg (og vennene dine) når seatingen åpner. Selvom dere har kjøpt hver deres billett, så kan dere plassere dere ved siden av hverandre ;) (håper ikke jeg misforsto spørsmålet ditt)

Endret av sci-fi-marky
Lenke til kommentar

Dere kan kjøpe biletter hver for dere, det er ikke noe problem. Slik det fungerer er at dere nå kjøper bilett når lukene åpnes. Etter en stund kan dere danne grupper der dere har en leder. Alle setter da denne lederen som "seater" eller personen som skal plassere dere. Slapp av det er ikke slik at alle plassene blir stapp fulle på flekken og at dere ikke får sitte sammen. Seating starter ikke før en stund etter at billettene er kjøpt. Når seating åpner står det klart og tydelig hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...