settings Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 er det enda strøm i skipet???? eller er vikingskipet.no ute av drift... Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 De skulle vel slå av strømmen halv tolv om jeg ikke husker helt feil. Kom nettopp hjem, savner TG allerede, men gleder meg til neste år! Lenke til kommentar
settings Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 da tok de sikkert strømmen på kameraet også Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Herlig første år på TG. Ser fram til neste år. Savner steminga! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Godt å være hjemme etter og ha sovet en god natt<3 Takk for i år folkens Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Følgte egentlig ikkje så veldig med på konkurransene som ble holdt, men eg la spessielt merke til musikk delen. Fast Remix, Freestyle Music osv. Det var maange bra tracks der. Noen som veit om disse er tilgjengelig for download/å kjøpes? Har lett litt rundt, men så langt så har eg ikkje funne stort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 So long, and thanks for all the fish! Har enda ikke sovet ut etter TG, regner med at jeg sovner på sofaen i løpet av kvelden, Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Var herlig på TG i år Takk for at dere hjalp meg med kabler og ting jeg kunne låne til min pc Ser fram til neste år! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Følgte egentlig ikkje så veldig med på konkurransene som ble holdt, men eg la spessielt merke til musikk delen. Fast Remix, Freestyle Music osv. Det var maange bra tracks der. Noen som veit om disse er tilgjengelig for download/å kjøpes? Har lett litt rundt, men så langt så har eg ikkje funne stort ftp://ftp.gathering.org/TG/2012/ Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Er det meg eller er TG veldig hemmlighetfulle i år? Ikke får vi vite hvor mye båndbredde som har blitt bruk i løp av de dagene? Sist gang kunne vi se TG på webcamera fra 3 vinkler men i år kun 1? Kjedelig i grunn. Noen som har målt gjennomsnitt bredbåndet der?Det sies å ha vært 1 gigabit begge veier, men vet ikke jeg. Nå har vi vel fått sett litt video fra underholdningen men alikevell veldig lite. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Noen har fått 1gbps, mens jeg lå på rundt 300-400mbps. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 vi brukte maks 60gbit ut av 200gbits... Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Rad 59 maxet switchen først! Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Han sa at rad 59 maxet switchen først. Endret 8. april 2012 av Chikaplouw Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Rad 59 deler med 60 så ikke så rart. *edit* hw rekka var på rad 60 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Er det meg eller er TG veldig hemmlighetfulle i år? Ikke får vi vite hvor mye båndbredde som har blitt bruk i løp av de dagene? Sist gang kunne vi se TG på webcamera fra 3 vinkler men i år kun 1? Kjedelig i grunn. Noen som har målt gjennomsnitt bredbåndet der?Det sies å ha vært 1 gigabit begge veier, men vet ikke jeg. Nå har vi vel fått sett litt video fra underholdningen men alikevell veldig lite. Informasjonsflyten har i det hele tatt vært elendig i år. 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Vi hadde 1979 forskjellige IP'er innom hubben iår! (tg12.net) ikke gæli! Med ett peak på 878.05 TB shared på en gang og ett peak på 910 brukere på samtidig. Ganske fornøyd med tanke på at minshare var satt til 100 GB. Endret 8. april 2012 av Rudde93 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Vi hadde 1979 forskjellige IP'er innom hubben iår! (tg12.net) ikke gæli! Med ett peak på 878.05 TB shared på en gang og ett peak på 910 brukere på samtidig. Ganske fornøyd med tanke på at minshare var satt til 100 GB. Jøss, ikke dårlig! Etter noen timer søvn, en skikkelig middag og en dusj er jeg fit for fight igjen. Må dog pakke ut utstyr osv. Akk. Endret 8. april 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå