Olestokk Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 jeg er ganske glad jeg vant ett Antec DF 85, Silver Power 650W PSU og Komplett musematte (nr. 1270 ) så klart, det finnes bedre, men men sier ikke nei til free stuff , spesielt når det eneste man trenger å gjøre er å sette opp ett velfungerende PC oppsett (noe andre forteller meg jeg er ganske god til oO) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Noen som vet om attention grabberen fra i år er lagt ut noe sted enda? Nei, tipper den legges ut på FTPen så fort de får muligheten i morgen. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Hva skal dere gjøre når TG er over da? For meg er det hjem og sove :O Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Skal sende broren min med toget nordover, før jeg reiser til min onkel og tante for å sove. Stikker hjem til Oslo i kveld. Blir spennende å reise på skyting i Sigdal på mandag da... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 jeg er ganske glad jeg vant ett Antec DF 85, Silver Power 650W PSU og Komplett musematte (nr. 1270 ) så klart, det finnes bedre, men men sier ikke nei til free stuff , spesielt når det eneste man trenger å gjøre er å sette opp ett velfungerende PC oppsett (noe andre forteller meg jeg er ganske god til oO) Vant en slik psu jeg å. Btw, hvem var det jeg lånte molex til pci-e? Trenger de ikke lengre, siden jeg har slengt inn AX 1200W Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Digg med en løpetur nå^^ 1 Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Btw, hvem var det jeg lånte molex til pci-e? Trenger de ikke lengre, siden jeg har slengt inn AX 1200W det var meg! så du ikke satt der, send en mld da, 94030323 og btw, fytti helsike så kaldt det var i bilen i natt! klarte knapt fomle nøkkelen i tenninga så fælt skalv jeg.. Endret 8. april 2012 av Flacid Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Sendte deg en melding nå Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Takk for lånet btw Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Hva skal dere gjøre når TG er over da? For meg er det hjem og sove :O Kanskje rigge PC og sove i et døgn eller no slikt... 15 timer søvn siden tirsdag er ikke akkurat veldig mye. Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Hjem til en god og varm seng med en god og varm kjæreste oppi Hun har vært litt furten hele uka fordi hun ikke fikk dratt til TG i år Endret 8. april 2012 av grankongen 2 Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Takk for lånet btw Ingen årsak, bare hyggelig å hjelpe i nødens time! Hva skal dere gjøre når TG er over da? For meg er det hjem og sove :O Lett kald pils og dusj for så å la dama tømme sekken 3 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Misliker at folk begynner å pakke og dra. DET ER FORTSATT 5 TIMER IGJEN, FOLKENS! Endret 8. april 2012 av Solid Snail Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Misliker at folk begynner å pakke og dra. DET ER FORTSATT 5 TIMER IGJEN FOLKENS! Kanskje greit at ikke alle skal forlate skipet samtidig? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Reiser om et par timer, misunner nesten folk som reiser nå. Og ja, godt at ikke alle skal ut av skipet på en gang, hadde blitt et rot av dimensjoner Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Tror mange er sugne på å komme seg hjem og sove er jaggu dødt hehe. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Gøy å ødelegge hyller Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Da var man hjemme, takk for et flott TG alle sammen! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 So long, and thanks for all the fish. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. april 2012 Rapporter Del Skrevet 8. april 2012 Da var jeg ferdig rigget hjemme, takker for et herlig TG12! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå