pezettell Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 http://www.vgtv.no/#!id=51494 Meg på 2:08, woohoo Du som ser mot kamera da eller? Meg som spiller SC2 med redbull til venstre for skjermen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Hva er værst, ut eller inn på/av TG? Inn går ting "smoth" men ut blir det vel "free for all"? Inn, for da er folk lystne på å hjelpe å sette opp hyller etc. Ut av skipet er et helvete hvor alle hyllemedlemmene stikker av. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 :O har heldigvis ikke hylle =) 1 Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Hvor har det blitt av 7rym i år egentlig? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Hadde andre planer men lovte vist å komme tilbake neste år Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Sannelig godt! Har faktisk vært tomt på scenen uten han. Simen og Arne er ikke helt det samme. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Hvor har det blitt av 7rym i år egentlig? Hadde andre planer men lovte vist å komme tilbake neste år Så'n her den dagen vi kom inn i skipet Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Noen som kan anbefale en DC++ lignende klient for mac? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Noen som kan anbefale en DC++ lignende klient for mac? Jeg bruker ShakesPeer. Funker greit. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Noen som kan anbefale en DC++ lignende klient for mac? http://www.macupdate.com/app/mac/15390/mac-dc++ Du må gjerne bruke en søkemotor. Tok meg 10 sekunder toppen og da inkludert med å skrive dette. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 var nice konkuranse hos komplett for de med komplett tskjorte Stakk av med noen ting jeg Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Noen som kan anbefale en DC++ lignende klient for mac? Jeg bruker ShakesPeer. Funker greit. Fikk den ikke til å fungere her, får ikke connecta til hubben! :S Har du lyst å komme å vise? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 No clue ossen bruke Dc++ (ApexDc++), noen komme med innspill? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Fikk den ikke til å fungere her, får ikke connecta til hubben! :S Har du lyst å komme å vise? Du må hashe 100 gig først. Men det er du klar over? Hubben er tg12.net. Gå inn på innstillinger, velg mappe® du vil dele med minst 100 gb. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Fikk den ikke til å fungere her, får ikke connecta til hubben! :S Har du lyst å komme å vise? Du må hashe 100 gig først. Men det er du klar over? Hubben er tg12.net. Gå inn på innstillinger, velg mappe® du vil dele med minst 100 gb. Er klar over det ja, og det er ikke det som er problemet, får ikke koblet til hubben rett og slett, men kan se litt mere på det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Hmm, aldri hatt det problemet. Hva står det når du ikke får koblet til? Du må vel også ha minst 5 slots. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Fikk den ikke til å fungere her, får ikke connecta til hubben! :S Har du lyst å komme å vise? Du må hashe 100 gig først. Men det er du klar over? Hubben er tg12.net. Gå inn på innstillinger, velg mappe® du vil dele med minst 100 gb. Er klar over det ja, og det er ikke det som er problemet, får ikke koblet til hubben rett og slett, men kan se litt mere på det. Fikk den ikke til å fungere her, får ikke connecta til hubben! :S Har du lyst å komme å vise? Du må hashe 100 gig først. Men det er du klar over? Hubben er tg12.net. Gå inn på innstillinger, velg mappe® du vil dele med minst 100 gb. Er klar over det ja, og det er ikke det som er problemet, får ikke koblet til hubben rett og slett, men kan se litt mere på det. Får du no feilmelding? Og hvis du rett og slett ikke har 100 GB og share send meg melding her eller til Rudde på IRC så skal jeg fikse deg bruker. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Noen som vet ossen endre "FileLists" uten å måtte reinstallere apex? ** Ossen velger jeg ting jeg skal laste opp? ** Fant det. =) Endret 7. april 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Huff blir så skuffet når jeg ser bidragene til game development som ble vist på tven nettopp. Alltid tenkt at det er pga utviklere er så gamle og inngrodd med bare programmering at dem ikke er istand til å lage ordentlig underholdning. Men ser akkurat de samme rare ideene til spill hos de unge også Plattform hvor ene armen skyter bits ........ dinosauruser døde ikke pga big bang men pga de spiste seg mett på hverandres egg ............ og så var det rollespillet som var inspirert av WWE og brukte inception soundtracket !?!!! HVA SKJER !!! Sistnevnte viste ikke noe som helst gameplay bare en slags arena med eksposjoner av sprite grafikk >_> Endret 7. april 2012 av Laohn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå