aGal Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Digg å ha kort vei hjem, 7 min så er jeg hjemme i senga og kan få litt ordentlig søvn. Har også laget sofa som vi sitter i her på TG, ganske god å ligge på også. Yo, kjekken! Hey pus Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 (endret) EDIT: Sry for dobbel post Endret 6. april 2012 av aGal Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Tak for dine 1500GB med HD filmer aGal! Faen, var brått en terra til... Bare å slette gammal drit da... Endret 7. april 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Digg å ha kort vei hjem, 7 min så er jeg hjemme i senga og kan få litt ordentlig søvn. Har også laget sofa som vi sitter i her på TG, ganske god å ligge på også. Yo, kjekken! Hey pus 'Hva med en massasje, hjemme hos deg? Blir kanskje litt sliten etterpå, så er like greit jeg bare sover hos deg. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 aGal, du er offline! Var ikke ferdig... Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 heisann, siste dag ! Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 heisann, siste dag ! Tiden fløy gitt... Første gang på TG var en veldig positiv opplevelse i hvertfall . Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Siste hele dag Husker første gang jeg skulle hjem fra TG. Hadde akkurat oppdaget VCD og løp rundt for å brenne kopier av Starship Troopers. Modern var maaaaaaaad... 1 Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 heisann, siste dag ! Tiden fløy gitt... Første gang på TG var en veldig positiv opplevelse i hvertfall . går fort etter halvveis Kjenner det blir litt godt med en øl og tv i morra.. for deretter noe så simpelt som en seng ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Jeg har fri hele neste uke, så blir nok byen når jeg kommer hjem >_> Vist ikke er jo alltid senga et godt alternativ. Blir uansett godt å komme hjem til bikkja! Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Jeg har fri hele neste uke, så blir nok byen når jeg kommer hjem >_> Vist ikke er jo alltid senga et godt alternativ. Blir uansett godt å komme hjem til bikkja! +1 ang hund skal opp til Dovre og hente min i morgen før det bærer sørover til Kongberg igjen Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Kjipt med siste dag, men samtidig litt godt. Gruer meg dog til nedpakkingen. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Hva er værst, ut eller inn på/av TG? Inn går ting "smoth" men ut blir det vel "free for all"? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 er det problematisk å kjøre inn til utgangen for å pakke i bilen ved avgang? vi har ganske mye anlegg og det tok litt tid å bære alt inn fra langtidsen på onsdag.. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 Hvordan er det på TG i dag? Dro hjem i går, hatt ei forferdelig slitsom påske, og når jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre ble det rett og slett nok Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 http://www.vgtv.no/#!id=51494 Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Hvordan er det på TG i dag? Dro hjem i går, hatt ei forferdelig slitsom påske, og når jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre ble det rett og slett nok litt det samme problemet selv, umulig å spille med den lyden på sida av meg ^^ så sitter mest og glor som en idiot Selv fed up av at #1 - Det er for mange fjortiser og #2 - de som er eldre oppfører seg som om de er 14. Endret 7. april 2012 av Flacid Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 http://www.vgtv.no/#!id=51494 Meg på 2:08, woohoo Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 7. april 2012 Rapporter Del Skrevet 7. april 2012 http://www.vgtv.no/#!id=51494 Meg på 2:08, woohoo Du som ser mot kamera da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå