Nightmare1518 Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Remix greia virker som en "mest mulig bass" konkurranse... med lav synging på toppen. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Jeg hører virkelig ikke noe annet enn bass i alle sangene som blir spilt i compoene.. PAIN! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Jeg har aldri fått nok bass.. Eller kanskje en gang på spektrum da ørevokset danset... Skjønner ikke at folk kan bli lei bass Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Er du på tg du da SLi? Musikk med mye bass er fett som faen, men dyp rumling som det er umulig å skille fra hverandre er ganske slitsomt. Jeg hører bare rumling, og rumling er faktisk ikke så fett. Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Nå har musepekeren hoppet til høyre i takt med musikken i snart to timer Var bare å gi opp å spille, takk gud for dc++ og snille folk som deler filmer EDIT: Og jeg hører ikke musikken, det er bare masse rumling med et hint av rytme Endret 6. april 2012 av grankongen Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Sjæl, får ikke skypet så da ble det film Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Der fikk de endelig skrudd ned bassen litt? ^^ Lenke til kommentar
supernerden Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Er det noen som er med på x-hero? Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Der fikk de endelig skrudd ned bassen litt? ^^ Og godt var det! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Meh. I 01 eller 02 prøvde de TG uten høyttalere. Gikk til helvete. Dag 2 fant sjefene ut at dette ikke funka, og alle gikk ut i bilene og hentet høyttalerne de hadde gjemt der. Party! 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Okei, peepz, jeg regner med at alle skal stemme så tastene fyker i de kreative konkurransene. Jeg må i den anledning så ærbødigst be dere om å vie ekstra stor oppmerksomhet til mine bidrag i MS Paint og Themed Photo. Grunnen til at jeg er blitt en patetisk stemmesanker, er at ingen av mine bidrag ble vist på storskjermen, og de ligger heller ikke ute med thumbnail i stemmesystemet. Altså, jeg er fucked på alle måter. Men jeg ville blitt en superhappy camper om dere ville stemt på mine bidrag likevel. De er bra, altså, jeg lover. Det gjelder da: If looks could kill i Themed Photo, og The curse of Bananaphone i MS Paint. 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Okei, peepz, jeg regner med at alle skal stemme så tastene fyker i de kreative konkurransene. Jeg må i den anledning så ærbødigst be dere om å vie ekstra stor oppmerksomhet til mine bidrag i MS Paint og Themed Photo. Grunnen til at jeg er blitt en patetisk stemmesanker, er at ingen av mine bidrag ble vist på storskjermen, og de ligger heller ikke ute med thumbnail i stemmesystemet. Altså, jeg er fucked på alle måter. Men jeg ville blitt en superhappy camper om dere ville stemt på mine bidrag likevel. De er bra, altså, jeg lover. Det gjelder da: If looks could kill i Themed Photo, og The curse of Bananaphone i MS Paint. Ikke faen om jeg skal stemme på den musikk kompoen hvertfall! Den drittmusikken som ble vist kan en tilbakestående treåring lage.... Selv om bass er kult handler det ikke om å ha mest mulig av det! Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Ikke faen om jeg skal stemme på den musikk kompoen hvertfall! Den drittmusikken som ble vist kan en tilbakestående treåring lage.... Selv om bass er kult handler det ikke om å ha mest mulig av det! Er mer lydmenn som ikke kan å justere PA dette handler om, ufattelig mye bedre på live.. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Okei, peepz, jeg regner med at alle skal stemme så tastene fyker i de kreative konkurransene. Jeg må i den anledning så ærbødigst be dere om å vie ekstra stor oppmerksomhet til mine bidrag i MS Paint og Themed Photo. Grunnen til at jeg er blitt en patetisk stemmesanker, er at ingen av mine bidrag ble vist på storskjermen, og de ligger heller ikke ute med thumbnail i stemmesystemet. Altså, jeg er fucked på alle måter. Men jeg ville blitt en superhappy camper om dere ville stemt på mine bidrag likevel. De er bra, altså, jeg lover. Det gjelder da: If looks could kill i Themed Photo, og The curse of Bananaphone i MS Paint. Link til det. Eller fortell hvordan jeg stemmer på deg. Blir en gratis stemme. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Er du på tg du da SLi? Musikk med mye bass er fett som faen, men dyp rumling som det er umulig å skille fra hverandre er ganske slitsomt. Jeg hører bare rumling, og rumling er faktisk ikke så fett. Nei Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Okei, peepz, jeg regner med at alle skal stemme så tastene fyker i de kreative konkurransene. Jeg må i den anledning så ærbødigst be dere om å vie ekstra stor oppmerksomhet til mine bidrag i MS Paint og Themed Photo. Grunnen til at jeg er blitt en patetisk stemmesanker, er at ingen av mine bidrag ble vist på storskjermen, og de ligger heller ikke ute med thumbnail i stemmesystemet. Altså, jeg er fucked på alle måter. Men jeg ville blitt en superhappy camper om dere ville stemt på mine bidrag likevel. De er bra, altså, jeg lover. Det gjelder da: If looks could kill i Themed Photo, og The curse of Bananaphone i MS Paint. Må nesten skuffe deg og si at ingen av dine bidrag går ann å stemme på. Bildet jeg leverte ble også no-qualified, og jeg skjønner ikke hvorfor, det var bedre enn flere av bildene. (prøver å ikke være overlegen, men bilde nr.1 var shit!) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Okei, peepz, jeg regner med at alle skal stemme så tastene fyker i de kreative konkurransene. Jeg må i den anledning så ærbødigst be dere om å vie ekstra stor oppmerksomhet til mine bidrag i MS Paint og Themed Photo. Grunnen til at jeg er blitt en patetisk stemmesanker, er at ingen av mine bidrag ble vist på storskjermen, og de ligger heller ikke ute med thumbnail i stemmesystemet. Altså, jeg er fucked på alle måter. Men jeg ville blitt en superhappy camper om dere ville stemt på mine bidrag likevel. De er bra, altså, jeg lover. Det gjelder da: If looks could kill i Themed Photo, og The curse of Bananaphone i MS Paint. Jeg finner deg ikke. >.< Jeg finner heller ikke noen mulighet til å faktisk få høre sangene igjen. Teit opplegg. Jeg savner PTN. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Ja, nå viser det seg at de har fjernet bidragene mine, så da betyr vel det at jeg ikke kom med likevel, da. Ja, man blir ikke muggen av sånne ting, altså. Neida! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå