Gjest Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 De vil nok ikke låne vekk korta sine for å betal TG, de vil egentlig ikke at jeg skal reise, men siden jeg blir 18 før TG så blir det tur i år Men er ikke noe problem, har nok av kompiser som fikser det. Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 noen som har noen hylle ideer for 1 person? hadde hylle i fjord men det var bare noe sånn ikea greier.. hadde tenkt til å designe litt bedre i år.. med tilpassning til pcen osv. Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Lurer litt på når vi skal se noe til de moms-pengene som vi skulle få tilbake på en eller annen måte. Håper de ikke har gått til wrestling. Var vel en hel del av de pengene som ble gitt tilbake til tg-deltakerne i form av nye kantsvitsjer. (Gigabit til folket) Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Hvordan har det vært vanlig å betale tickets? Kan man for eksempel bruke paypal? Og viss man skal bruke vanlig kredittkort, må man innom nettbank? Kredittkort er det mest vanlege, tidlegare var det mogleg å betale via bankoverføring (du legg inn betaling i nettbanken med KID etc., som ein annen faktura), reknar med dette er mogleg i Geekevents òg. Skal du bruke bank, bare sørg for å legge inn betalinga med ein gong, gjer det enkelt for deg sjølv. Om eg ikkje hugsar heilt feil vart billettprisen justert til ~840 då momssaka gjekk, og heldt seg på dette nivået til i år, då den vart justert til 990. Tvilar på at me får ei like stor justering så fort, om eg ikkje hugsar heilt feil vart det forhandla ny leieavtale for Vikingskipet til TG11, dette kan ha påverka billettprisen. Feil, det vart signert avtale i år, for 2012-2014. Blandar vel med Geekevents, som var nytt for TG11. Og det stemmer òg at momspengane hovudsakleg gjekk til oppgradering av nettverket. Endret 1. desember 2011 av enixitan Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 noen som har noen hylle ideer for 1 person? hadde hylle i fjord men det var bare noe sånn ikea greier.. hadde tenkt til å designe litt bedre i år.. med tilpassning til pcen osv. Hvis du skal lage noe eget, kunne du f.eks laget noe slikt: Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 noen som har noen hylle ideer for 1 person? hadde hylle i fjord men det var bare noe sånn ikea greier.. hadde tenkt til å designe litt bedre i år.. med tilpassning til pcen osv. Om du bytter kabinetter ofte og har tenkt å ha hylla i flere år lønner det seg å lage en åpen løsning på toppen der kabinettet kan stå. Mekk for eksempel en hylle under der du kan ha colabrett etc. Første hylla jeg lagde var en lukket løsning så måtte lage ny året etter pga annet kabinett. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Nå kan du stille deg i kø for tg biletter på geekevents.org ihvertfall, men fyyy, stor pågang på siden!! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Yeah! Etter 32 minutter var jeg i køen! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Var i køen etter ca 15 min, gleder meg! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Denne nettsiden er ikke tilgjengelig Google Chrome kan ikke laste inn nettsiden fordi det tok www.geekevents.org for lang tid å svare. Nettstedet kan være nede, eller det kan ha oppstått problemer med Internett-forbindelsen din. Her er noen forslag: Last inn denne nettsiden senere. Kontroller Internett-tilkoblingen din. Start eventuelle rutere, modemer eller andre nettverksenheter du bruker, på nytt. Du kan legge til Google Chrome som et tillatt program i brannmuren eller innstillingene for antivirusprogrammet. Hvis det allerede er et tillatt program, kan du slette det fra listen over tillatte programmer og så legge det til på nytt. Hvis du bruker en proxy-tjener, sjekker du proxy-innstillingene eller kontakter en systemansvarlig for å kontrollere at proxy-tjeneren fungerer. Hvis du tror at du ikke trenger å bruke en proxy-tjener, kan du endre proxyinnstillingene:Gå til skiftenøkkelmenyen > Alternativer > Avansert > Endre innstillinger for mellomtjener > LAN-innstillinger og fjern avmarkeringen for «Bruk en proxy-tjener til lokalnettet» i avmerkingsruten. Feil 118 (net::ERR_CONNECTION_TIMED_OUT): Operasjonen ble tidsavbrutt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Kommer ikke inn, stor pågang gitt! Edit: I køen Endret 1. desember 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Var i køen etter ca 15 min, gleder meg! De hadde jo ikke adda stell deg i køen funksjonen etter 15 min Og det er ett lotteri Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Står fortsatt ikke noe om priser.. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 990,- + 47,- i gebyr eller no Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Hvor står det? Lenke til kommentar
blomsterpiken1 Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Hva er prisen for billett uten kandu medlemskap? og hva er prisen med kandu medlemskap? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 https://www.geekevents.org/event/25/ SIden du skal ha alt inn med teskje, så gi meg en "+"! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Ser fremdeles ikke noen priser. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Var i køen etter ca 15 min, gleder meg! De hadde jo ikke adda stell deg i køen funksjonen etter 15 min Og det er ett lotteri Ca 15 min, husker ikke eksakt klokkeslett Vet at det er ett lotteri, har nettopp kverulert med en kompis angående det kø/lotteri greiene i en time nå, og vi ble enig om lotteri Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Ser fremdeles ikke noen priser. Det er fordi de ikke er gitt ut enda, lista med priser ligger her: http://www.gathering...faq.tickettypes Forløpig ser prislisten slik ut: Hva slags billetter er tilgjengelige til The Gathering 2012 og når? 1. Creative-billett 800 kr (+ 38 kr avgift) 2. Creative no-seat ticket 250 kr (+ 12 kr avgift) 3. Deltager 4. Foreign participant 5. Pro gamer (UTEN PLASS) 800 kr (+ 38 kr avgift) 6. Matbillett 7. Deltager (ikke inkludert medlemsskap i KANDU) Forøvrig så fjorårets liste slik ut: Hva koster billetten til The Gathering 2011? Creative-billett: 800 + 38 i avgift Creative no-seat billett: fantes ikke Vanlig deltager-billett: 990 kr + 47kr i avgift Foreigner-billett: 450 kr + 22 kr i avgift Progamer-billett: 800 kr + 38 kr i avgift Mat-billett: 400kr Vanlig deltaker-billett (uten KANDU): 1500kr + 71 i avgift Legg merke til at det er samme pris på Creative og Pro gamer plasser, fra i fjor til i år, skal ikke se bort ifra at det blir samme pris for deltaker, aka 990kr + 47kr i avgift Endret 2. desember 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå