Betenkt Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Skulle ha kaffe, men nå skulle kafeteriaen stenge for vasking. Trur det er kaffe på standen til UIO. Til alle? AIAIAI! Lenke til kommentar
D02 Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 kan noen forklare meg hva greia med helikopteret var? så det på spill.no, er ikke på TG selv. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 (endret) kan noen forklare meg hva greia med helikopteret var? så det på spill.no, er ikke på TG selv. tenker ikke på Rosa helikopter? in that case så var Peaches her live hehe Nevermind.. burde kikka på spill.no først. Endret 5. april 2012 av Flacid Lenke til kommentar
D02 Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 kan noen forklare meg hva greia med helikopteret var? så det på spill.no, er ikke på TG selv. tenker ikke på Rosa helikopter? in that case så var Peaches her live hehe Nevermind.. burde kikka på spill.no først. : ) Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 kompletthelikoteret står det noe om i komentarene? Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 litt artig helt i enden på rad 10, bygget over hele bordet med eget soverom, rimelig praktisk spør du meg! Kan du ta et bilde og poste? ^^ Er ikke på TG skjønner du... Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Mobilbilde, Brace yourself skjønner vel poenget 3 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Mobilbilde, Brace yourself skjønner vel poenget Ehm? Søkt for å få så stor? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 det kan man spørre om. 3 etasjer. skal være rimelig i orden for at mennesker skal få lov til å sove 4 meter over bakken. tok fra "feil" side, banner etc henger på motsatt side så ser mye penere ut når de trekker foran gardiner etc tror jeg. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Mobilbilde, Brace yourself skjønner vel poenget Elsker denne! Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 haha, konge da. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Til alle? AIAIAI! I can confirm this Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Til alle? AIAIAI! I can confirm this HERE WE GO! Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Mobilbilde, Brace yourself skjønner vel poenget HAHah! Konge! ^^ Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 UiO har jo gjømt kaffetrakteren bak der! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Skulle ha kaffe, men nå skulle kafeteriaen stenge for vasking. Trur det er kaffe på standen til UIO. Til alle? AIAIAI! Vet ikke om det var til alle, men du kan jo spørre:P Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Som jeg sa: De gulvhøytallerne og Logitech sine store kan bare ha seg ut. Dette er et dataparty. Jeg ville heller spurt han om han kunne skrudd ned litt istedenfor å klage på forumet, det hjelper ikke til noenting. Hvem faen stjeler RAM-brikker? Lenke til kommentar
settings Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 huff da nopros, fra pcen din da? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. april 2012 Rapporter Del Skrevet 6. april 2012 Afrikatilstander der du kommer tilbake til Pcen din ribba for alt som er inni? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå