Niqābninja Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 jeg så den, vurderte det til neste års hylle , men ingen andre som gidder :/ Hørt rykter om at den "hylla" ikke er velkommen tilbake neste år. Spørr igjen: Noen som vet hvorfor jeg bare får lastet opp 10Mib/s? Blir ikke så kjapt når det er 5 personer som er kobla til samtidig... Det er ikke sikkert at begrensingen ligger hos deg. Mulig at han som laster ned av ulike grunner ikke klarer å ta i mot fortere? Tviler, sidemannen min laster ned kjapt fra andre, men fra meg fikk han ca. 2Mib/s. Virker som om upload er begrenset på 10Mib/s mtp. at jeg ligger mellom 11 og 8 hele tiden. Jeg kan ikke si annet enn at vi har ikke lagt på noen begrensinger. Men ting jeg kommer på som kan gi deg de problemene kan være: - Treig diskaksess - 10/100 på nettkort - Liten etterspørsel av filene dine. Er du sikker på at det ikke er dette som er problemet, så får du sende meg switchnavn og portnummer, så kan jeg kikke litt på det. I tillegg er det også verdt å sjekke innstillingene som er satt på DC++(?), da det kan være at du selv har satt begrensninger der, eller at det er satt som standard. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Digger at det er noen som spiller hiphop ved siden av meg med dårlige høytalere akkuratt høyt nok til at jeg ikke klarer å overdøve det med headsettet på komfortabelt lydnivå Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Sitter selv på rad 17 å hører kraftig musikk lengre ned ja :/ men Siberia'n min klarer akkurat å overdøve behagelig Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Vi snakker om 2" store PC høyttalere her Alt annet kan jeg fordøye til bakrunnsstøy men når det blir så nært og mye diskant går det bare ikke Endret 5. april 2012 av Sirslask Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Har ett par Cervin Vega XLS 215 som man kan ta hevn med til neste år De største jeg har sett her en den med 1 stk 15" i hver, ikke stort nok egentlig men når man sett på TG så er det altfor mye.. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 (endret) skjønner ikke dette med store anlegg, gleder kun deg selv og irriterer 100 mennesker rundt deg ;p Jeg lurer også på hvorfor alle de 15 årige bertene som rusler rundt her går med halve skløtta ute?;p skal ikke klage men, sier ikke fjellvettreglene at man skal kle seg etter forholdene? ^^ Endret 5. april 2012 av Flacid 2 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 (endret) skjønner ikke dette med store anlegg, gleder kun deg selv og irriterer 100 mennesker rundt deg ;p Jeg lurer også på hvorfor alle de 15 årige bertene som rusler rundt her går med halve skløtta ute?;p skal ikke klage men, sier ikke fjellvettreglene at man skal kle seg etter forholdene? ^^ Nettop! Endret 5. april 2012 av SLi Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Som jeg sa: De gulvhøytallerne og Logitech sine store kan bare ha seg ut. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Gå bort og klipp kabelen Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Eller bare snakk litt til han Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Mtp utstyret så er han garantert en douchebag som ikke hører etter Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Vel, er det ikke det disse "crew" folka skal hjelpe til med? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Noen som vet når dusjene er "nede" for vedlikehold? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Var det ikke flere ganger da? 2ganger i døgnet trur jeg? Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 2 timer for og vaske dusjen Lol Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Husk å be folk om å skru ned lyden før dere klipper kablene deres 1 Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Det er vell UTROLIG mye mer morro med masse gnister Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Var det ikke flere ganger da? 2ganger i døgnet trur jeg? 06:00-08:00 og Kabelklipping frister enormt.. jeg har tang, mwaha. og de bertene som kler seg så pent, alle er jo her med typen så, hvorfor? xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå