Grankongen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Noen som har en 2-way sli bro de kunne gitt bort? jepp, kom til rad 60, plass 35 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 litt artig helt i enden på rad 10, bygget over hele bordet med eget soverom, rimelig praktisk spør du meg! På toppen er det sofa og TV. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 jeg så den, vurderte det til neste års hylle , men ingen andre som gidder :/ Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Skulle ha kaffe, men nå skulle kafeteriaen stenge for vasking. Trur det er kaffe på standen til UIO. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 åpner burgeren 20:00 igjen? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 du SLi - er ikke intresert i en runde BF eller? Ja ok, la deg til.. ( mrzzhd er meg ) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Noen som vet om album rundt om med bilder fra årets? Vil se Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hadde lyst til å dra i år, men ble verken tid eller penger til det. Uansett, fant ut at jeg hadde TG-TV på TV-en min. Følger med der. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hadde vært UTROLIG morro å være der ja !! Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Spørr igjen: Noen som vet hvorfor jeg bare får lastet opp 10Mib/s? Blir ikke så kjapt når det er 5 personer som er kobla til samtidig... Det er ikke sikkert at begrensingen ligger hos deg. Mulig at han som laster ned av ulike grunner ikke klarer å ta i mot fortere? Tviler, sidemannen min laster ned kjapt fra andre, men fra meg fikk han ca. 2Mib/s. Virker som om upload er begrenset på 10Mib/s mtp. at jeg ligger mellom 11 og 8 hele tiden. Jeg kan ikke si annet enn at vi har ikke lagt på noen begrensinger. Men ting jeg kommer på som kan gi deg de problemene kan være: - Treig diskaksess - 10/100 på nettkort - Liten etterspørsel av filene dine. Er du sikker på at det ikke er dette som er problemet, så får du sende meg switchnavn og portnummer, så kan jeg kikke litt på det. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Noen som har en molex til 6pin pcie de kunne ha lånt bort til meg?? Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Noen som har en 2-way sli bro de kunne gitt bort? jepp, kom til rad 60, plass 35 Hva for noe snacks skulle du koble sammen med den da? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 To stykk 470, men mangler strømkabel til det ene kortet.. Så trenger overgang fra molex. Noen som kunne ha vært snille å lånt bort? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) To stykk 470, men mangler strømkabel til det ene kortet.. Så trenger overgang fra molex. Noen som kunne ha vært snille å lånt bort? Ikke helt inne i de betegnelsene dine men har overgang fra avlang firkanta med 4 pinner til 6-pin Rad 11, ved en kar med bråkete anlegg, rød t-skjorte stikk innom. motsatt side av stor blå hylle Edit, ja var Molex edit2 - på andre sida av midtgangen fra Komplett stand husker ikke plassnr Endret 5. april 2012 av Flacid Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Så deg ikke jeg, sitter på rad 11 jeg å. Bare se etter en oransj pc. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 hah, ikke du som sitter tre plasser bort? var å pissa. sitter ei med dreads sammen med oss og skravler Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 tre plasser bort? Nah, sitter vel litt lengre unna komplett standen. Men møt meg uttafor den eller noe slikt da. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Finnes det bilder av de "Feteste" hyllene der inne ? Hvor er alle bildene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå