Sir3n Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Ingen som har en ekstra key eller noe til Win7 64 Bit?? Etter jeg fikk tak i oppgraderingspakke så ble det med feil verson, 32 bit Har 16gb Ram men kan bare bruk 3, det merkes! Har win7 ultimate på usb, som man ikke trenger key for å bruke, dog må du reinstallere for å få det til å funke. Skal bare ta back up jeg så skal det gå. Edit: det er vel bare C disk som trengs å formateres/ reinstalleres? Endret 5. april 2012 av Sir3n Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Noen som skal til bensinstasjonen snart? Tenkte meg på Bunnpris når jeg får penger på kontoen i løpet av dagen Si ifra, så blir jeg med hvis det er greit. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Bunnpris er åpent fra 10 - 22 alle dager sto det på en plakkat når jeg var der, igår Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Noen som skal til bensinstasjonen snart? Tar med en is til deg om jeg stikker innom skipet en dag ;P Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Når er det nerdebading? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Når er det nerdebading? Fredag: http://www.gathering.org/tg12/no/news/57/56/NerdSwim-is-back/ 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Når er det nerdebading? Fredag: http://www.gathering...rdSwim-is-back/ Når er det nerdebading? Fredag: http://www.gathering...rdSwim-is-back/ Weee! Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 noen som har en Xfire bridge ? har en kompis som trenger. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Y they blocked uTorrent=? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Y they blocked uTorrent=? Y they blocked uTorrent=? They have not, Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Nei, men virker som de har cappa torrent-hastighet eller noe Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Noen som vet hvorfor jeg ikke får kjappere opplstingshastigheter enn 10mb/s i DC++? Når jeg har 5 slots får de da 2mb/s hver, noe som ikke er noe å hoppe i taket for... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Nei, men virker som de har cappa torrent-hastighet eller noe Nei, men virker som de har cappa torrent-hastighet eller noe Tviler, uten torrent kommer de ikke til å være i nærheten å slå forårets down speed. Syns nettverket på TG virket mye raskere før i tiden når vi hadde 3, 5 Gbit og slil. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Noen som vet hvorfor jeg ikke får kjappere opplstingshastigheter enn 10mb/s i DC++? Når jeg har 5 slots får de da 2mb/s hver, noe som ikke er noe å hoppe i taket for... Bruker du speedtest til å teste? Prøv nettfart.no Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Tviler, uten torrent kommer de ikke til å være i nærheten å slå forårets down speed. Syns nettverket på TG virket mye raskere før i tiden når vi hadde 3, 5 Gbit og slil. Laster ned med 1Mb/s. Ser flere har samme problemet Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Tviler, uten torrent kommer de ikke til å være i nærheten å slå forårets down speed. Syns nettverket på TG virket mye raskere før i tiden når vi hadde 3, 5 Gbit og slil. Laster ned med 1Mb/s. Ser flere har samme problemet Tviler, uten torrent kommer de ikke til å være i nærheten å slå forårets down speed. Syns nettverket på TG virket mye raskere før i tiden når vi hadde 3, 5 Gbit og slil. Laster ned med 1Mb/s. Ser flere har samme problemet Og dere har selvfølgelig kontroll på hvor hardt harddiskene deres blir kjørt av andre programmer og hvor mye disk catch dere gir µTorrent? 1 Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Båndbredden er ikke problemet, jeg klarer å benytte 1gbps ut av skipet stabilt. Det er en del andre faktorer i bildet som har en effekt på hastigheten, både hardware og software. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Og dere har selvfølgelig kontroll på hvor hardt harddiskene deres blir kjørt av andre programmer og hvor mye disk catch dere gir µTorrent? Ja, kjører ikke mer programmer enn normalt. Og alle programmene jeg kjører ligger på enn annen disk en download-disken Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. april 2012 Rapporter Del Skrevet 5. april 2012 Noen som vet hvorfor jeg ikke får kjappere opplstingshastigheter enn 10mb/s i DC++? Når jeg har 5 slots får de da 2mb/s hver, noe som ikke er noe å hoppe i taket for... Bruker du speedtest til å teste? Prøv nettfart.no Nei, jeg ser på den faktiske ytelsen jeg får i DC++. Opplastingspila viser skjeldent mere enn 10Mib/s, men nedlastingpila viser ofte 70Mib/s når jeg laster ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå