Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

The Gathering 2012-tråden!

Anbefalte innlegg

Ingen som har en ekstra key eller noe til Win7 64 Bit?? Etter jeg fikk tak i oppgraderingspakke så ble det med feil verson, 32 bit :(

Har 16gb Ram men kan bare bruk 3, det merkes!

Har win7 ultimate på usb, som man ikke trenger key for å bruke, dog må du reinstallere for å få det til å funke.

Skal bare ta back up jeg så skal det gå.

Edit: det er vel bare C disk som trengs å formateres/ reinstalleres?

Endret av Sir3n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, men virker som de har cappa torrent-hastighet eller noe

Nei, men virker som de har cappa torrent-hastighet eller noe

Tviler, uten torrent kommer de ikke til å være i nærheten å slå forårets down speed. Syns nettverket på TG virket mye raskere før i tiden når vi hadde 3, 5 Gbit og slil.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke får kjappere opplstingshastigheter enn 10mb/s i DC++? Når jeg har 5 slots får de da 2mb/s hver, noe som ikke er noe å hoppe i taket for...

Bruker du speedtest til å teste? Prøv nettfart.no

Lenke til kommentar

Tviler, uten torrent kommer de ikke til å være i nærheten å slå forårets down speed. Syns nettverket på TG virket mye raskere før i tiden når vi hadde 3, 5 Gbit og slil.

Laster ned med 1Mb/s. Ser flere har samme problemet

Laster ned med 1Mb/s. Ser flere har samme problemet

Og dere har selvfølgelig kontroll på hvor hardt harddiskene deres blir kjørt av andre programmer og hvor mye disk catch dere gir µTorrent?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og dere har selvfølgelig kontroll på hvor hardt harddiskene deres blir kjørt av andre programmer og hvor mye disk catch dere gir µTorrent?

Ja, kjører ikke mer programmer enn normalt. Og alle programmene jeg kjører ligger på enn annen disk en download-disken

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke får kjappere opplstingshastigheter enn 10mb/s i DC++? Når jeg har 5 slots får de da 2mb/s hver, noe som ikke er noe å hoppe i taket for...

Bruker du speedtest til å teste? Prøv nettfart.no

Nei, jeg ser på den faktiske ytelsen jeg får i DC++. Opplastingspila viser skjeldent mere enn 10Mib/s, men nedlastingpila viser ofte 70Mib/s når jeg laster ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...