Niqābninja Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Så dere vil ha "The Gathering - Minutt for minutt?" 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Mer spennende enn en rusten båt i nordnorge Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Så dere vil ha "The Gathering - Minutt for minutt?" Det er jo det allerede Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg ser ikke helt hva mer som kan dekkes på TV, og være interessant å sende på TV, som ikke allerede streames. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Skuffende stands i år, hadde håpet å skaffe meg ei ny vifte Endret 4. april 2012 av Sirslask 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Partyshop har vifter. Sitter å bytter hk nå, R11S10 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Vet de har vifter, men de har vel kun Fractal Designvifta? Det er den og en sliten generic vifte jeg hadde planer om å bytte ut Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hvordan er det med å stikke innom der? Bor ikke alt for langt unna, har aldri orket å dra meg på nerdgasm-party Men hadde da tenkt å stikke i skipet og kikke litt i år, for å fundere på hva jeg skal gjøre i 2013. Anyway, hvordan funker det? har ikke PC eller noe sånn - er det alikevel mulig å komme inn, kikke på litt stands, prate med evt. kjente? Du kan betale besøksbillet, 300 kroner, men du må betale noe i tilelg som du får igjen om du reiser før 7.30 neste morgen. 700 kroner tror jeg det var på. Om å gjøre å ta ut nok penger på forhånd skjønner jeg... Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Stalker lvl: 1000 &--#60;br&--#62;Nei, jeg sitter ikke sånn. Det var for bildets skyld Kan jeg få et bilde av hvordan du sitter? Foretrekker du å lene deg mot høyre eller venstre? Hva het DJen som ligna en terminator? Noen som vet? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Stalker lvl: 1000 &--#60;br&--#62;Nei, jeg sitter ikke sånn. Det var for bildets skyld Kan jeg få et bilde av hvordan du sitter? Foretrekker du å lene deg mot høyre eller venstre? Hva het DJen som ligna en terminator? Noen som vet? Det er svart på... DJ Mui Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Stalker lvl: 1000 &--#60;br&--#62;Nei, jeg sitter ikke sånn. Det var for bildets skyld Kan jeg få et bilde av hvordan du sitter? Foretrekker du å lene deg mot høyre eller venstre? Hva het DJen som ligna en terminator? Noen som vet? Det er svart på... DJ Mui Ah så det nå, ty anyways! Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Er ikkje nokken som tilfeldigvis har en HDMI* kabel som kan lånes/kjøpes? PM/reply Har en kabel til overs, send PM hvis du ikke har skaffet enda Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Noen som har adresse til DC++ hub? Fekk navnet på en, men glemte den såklart, og er for lat til å leite gjennom flere sider her nå. Håper dere koser dere, for det gjør jeg Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Er det bare meg eller er utorrent nesten helt nede? Prøver på en med flere hundre seedere(Med bra nettlinje), men kun 100kbit. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Vet de har vifter, men de har vel kun Fractal Designvifta? Det er den og en sliten generic vifte jeg hadde planer om å bytte ut De har Fractal vifter og Cooler master sickleflow Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hvor mye selger de CM Sickleflow for? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 120 kroner tror jeg. Noen som har en minnepenn å låne meg? Bytta hovedkort, men trenger drivere Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 noen som har et HD 5870 1GB de vil selge? PM meg Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 noen som har et HD 5870 1GB de vil selge? PM meg Forsøk #tg.salg på IRC =) Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Har prøvd, men får ikke tak i :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå