TheMartine Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Jaaa, er det noen som har fått stilt seg i lotterikøen ennå, eller? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Nop, geekevents er ikke oppdatert enda. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Det er passe teit, altså. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Enig. Var oppe til klokken 0200 nesten bare av den grunn til og med. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Ikke at det kjempeviktig å gjøre det med en gang, men jeg synes jo det er fint å vite når man kan stille seg i kø. Gidder ikke sjekke Geekevents hele dagen heller. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Må si jeg er mest spent på prisene.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg tipper det koster i hvert fall 11-1200 kroner. Lurer litt på når vi skal se noe til de moms-pengene som vi skulle få tilbake på en eller annen måte. Håper de ikke har gått til wrestling. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 To hundre mer enn i fjor blir vel litt mye? :/ Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Var vel noe i den duren det steg fra 2010-2011? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Kloke ord som alltid, Martine. Kan rope til deg hvis jeg ser deg på fjesboka og jeg vet at billetter har kommet ut. Var vel noe i den duren det steg fra 2010-2011? Riktig det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Kloke ord som alltid, Martine. Kan rope til deg hvis jeg ser deg på fjesboka og jeg vet at billetter har kommet ut. Gjør det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Var vel noe i den duren det steg fra 2010-2011? Men det var vel pga noen momsgreier? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Men det var vel pga noen momsgreier? Moms-saken var over lenge før det. I 2008 eller 2009. Og da skulle vi også få tilbake pengene vi betalte ekstra på en eller annen måte, men sannelig er jeg usikker på hvor de har blitt av. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Aha, men en prisøkning på 100-200 i året er jo en del. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Aha, men en prisøkning på 100-200 i året er jo en del. Ja, det skal være sikkert. Jeg synes egentlig prisene holdt seg sånn passe i ro fram til moms-saken, og etter det har de steget latterlig mye hvert år. Det skyldes sikkert noe oppgraderinger av nettverket og lignende, men jeg synes egentlig det begynner å nærme seg blodpris nå. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Køa starter klokken 2200. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Hvordan har det vært vanlig å betale tickets? Kan man for eksempel bruke paypal? Og viss man skal bruke vanlig kredittkort, må man innom nettbank? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Er det noe problem? Såklart må man gjennom bankID for å betale via nettet med bankkort. Slik jeg husker det har man ikke muligheter for PayPal. De har ihvertfall ikke noe link til det i bunnen av siden. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg har ikke full tilgang til nettbank enda, så da kan ikke jeg betale. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2011 Du kan fint låne en av foreldrene dine sitt kort, selv om det er din bruker, trenger det ikke være DEG som betaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå