Betenkt Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Skulle gjerne vert med neste år settings men vet ikke om jeg orker å være der i 5 dager å bare spille. Jeg går lei etter noen timer så jeg må gjøre noe annet før jeg kan game igjen. Uansett så er det litt bedre å være på hytta i noen dager. Kunne vert med i kanskje 3 dager med noen venner og deg selvsagt Det er enormt mye mer å gjøre enn bare gaming. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Noen som vil møte meg? I do! Rad 61 sete 37. En fargerik hylle. Beklager, jeg er i stavanger. Noen kan alltids komme til webcamen foran hodet til hvalen, og vinke hei til meg. Endret 4. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hvordan er det med plasser? Får man tildelt rad og seksjon eller bare setter man seg der det er ledig? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hvordan er det med plasser? Får man tildelt rad og seksjon eller bare setter man seg der det er ledig? plassvelging på nettet en måned før TG, de som er flest får velge først Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 så maskinen din Crusher, nice Takk Sitter her igjen nå, har problemer med pc... bruker den oransje eller crusher? jeg har btw et stk manglende bilde av hylla... Yes, den oransje. Har ikke tatt bilder enda... .oransj 500R som er avskrudd, passer vel beskrivelsen det ? Jupp, gjør vel det Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Noen som har peiling på et merkelig pc problem med at maskinen slår seg av?? Isåfall, kunne en ha kommet til R11S10? Overoppheting? Kan ta en tur siden jeg sitter i nærheten om du fortsatt har problemet Nope, tviler på det... Har fortsatt problemet... Irriterer meg egentlig Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hvor finner jeg livestreamen? Lenke til kommentar
palex Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 er det noen dc++ server på gang? Er alltids det tg12.net@DC++ kommer ikke inn på den serveren... Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Lukter det jevligt ekkelt der inne etter noen få dager? Kan ikke se for meg 100 menn/kvinner dusje samtidig..? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ikke for å spre rykter... eller jo, for å spre rykter, så sa vakta ute på parkeringsplassen at det var Peaches som skulle ha åpningsshow. Mulig han skrønte med meg, men fy feite det hadde vært fønni. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Lysa er fortsatt på, what is this? står 8 i programmet Hallooo. TG-tid? Du har jo vært her før, har du glemt det helt? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ikke for å spre rykter... eller jo, for å spre rykter, så sa vakta ute på parkeringsplassen at det var Peaches som skulle ha åpningsshow. Mulig han skrønte med meg, men fy feite det hadde vært fønni. http://www.gathering.org/tg12/en/schedule/ vel om du trykker på "Stage" klokken 22 er det jo satt inn selv der. så langt drar de vel ikke en 4 dager gammel spøk? Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hvor finner jeg livestreamen? vikingskipet.no - nytt bilde hvert min. nå er lysa tatt ser jeg Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Lyset skrus av kl. 21. Gjør større impact når det er mørkere ute! Er det forresten noen som vet om Gamer.no/HW.no kommer med stemningsrapporter fra TG i år? Skuffende stille fra begge fronter! håper p3 tar en tur jeg tror det var ei av jentene deres som fikk teste noe spill i fjord, altid like morro hære en noob debutrere... Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 livestream: http://webcam.tg12.gathering.org/ Lenke til kommentar
Mikkn Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Hvor finner jeg livestreamen? http://stream.tg12.gathering.org/ EDIT; damn! olestokk va et halvt sekund før meg Endret 4. april 2012 av Mikkn Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Bah, kjeder meg. Noen som vil komme bort eller? R11S10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå