fsx v1.1 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Noen andre som følger med på live stream ifra TG? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Noen andre som følger med på live stream ifra TG? Jeg Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 har du en boks energidrikke så var det greit sa han Dessverre, men har 20 kr et eller annet sted så jeg kan jo skaffe ham en boks.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg I know that feel bro. Har hatt lyst til å reise på TG igjen siden 06, men ikke hatt penger/tid Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Noen andre som følger med på live stream ifra TG? Jeg jeg også. Jeg har så lyst og dra på TG klarer ikke engang og spille fordi jeg vil på tg Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg I know that feel bro. Har hatt lyst til å reise på TG igjen siden 06, men ikke hatt penger/tid Jeg har begge deler, men har venner som ikke gidder ( Han ene gadd i år, men han fikk ikke lov av sin far.. Drar nok til neste år. Da er jeg 17 år og klar Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 har du en boks energidrikke så var det greit sa han Dessverre, men har 20 kr et eller annet sted så jeg kan jo skaffe ham en boks.. 20 kroner er greit det sa han Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 kan jeg få? Titt innom R28S6, så skal du få Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Det og ikke dra på tg føles ut som at man har mistet en god venn 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 har du en boks energidrikke så var det greit sa han Dessverre, men har 20 kr et eller annet sted så jeg kan jo skaffe ham en boks.. 20 kroner er greit det sa han Ålreit, da kommer jeg om noen strakser =) Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 En ting er folk som har greit anlegg å skilte med, en annen ting er når fancypants på andre sida sitter med logitechanlegg uten sub, spiller hiphop med alt for mye diskant. men det er jo en del av TG som vi er så glade i Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Må finne en passende hevn. Sikkert flere som blir takknemlige om de lærer av det Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Koster det penger for og besøke TG?? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Før kunne man kjøpe visitor ticket, men ser det ikke noe sted nå. Så vet ikke om du får komme inn engang Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Koster det penger for og besøke TG?? ja Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Noen som har peiling på et merkelig pc problem med at maskinen slår seg av?? Isåfall, kunne en ha kommet til R11S10? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Noen som har peiling på et merkelig pc problem med at maskinen slår seg av?? Isåfall, kunne en ha kommet til R11S10? Overoppheting? Kan ta en tur siden jeg sitter i nærheten om du fortsatt har problemet Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ingen som har Rockstar og er villig til å bytte noen bokser mot noen bokser Boost? Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Noen andre som følger med på live stream ifra TG? Jeg jeg også. Jeg har så lyst og dra på TG klarer ikke engang og spille fordi jeg vil på tg føler akurat det samme jaja, da vil vi bli en gjeng firsttimers neste år da. Jeg, Hunterra, sli og FSX? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå