settings Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 ville brukt en eske på skjemen så den er litt sikra mot slag, og sett kabinnettet litt trangt så det ikke kan velte/ slå mot noe. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Noen som har noe tips til hvordan jeg skal pakke pc og skjerm? Skal ha det i bil bare, men skal 4 andre sine ting inn der også så vil helst pakke det ganske godt. Et stykke papp som er like stor som hele skjermflaten + kanten rundt. Tape denne forran skjermen, og du er plutselig sikret veldig mye mer Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Nettopp hevet noen kilo hylle på tilhengeren, woop woop. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Supert:) Forresten noen som veit om en bra måte å lage en "kjølebag" på? Jeg har kun kjøle elementer. Evt pakke tingene jeg skal kjøle ned i aluminumsfolie derettet avispapir rundt eller noe? Noen som har noe erfaring med dette? Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Supert:) Forresten noen som veit om en bra måte å lage en "kjølebag" på? Jeg har kun kjøle elementer. Evt pakke tingene jeg skal kjøle ned i aluminumsfolie derettet avispapir rundt eller noe? Noen som har noe erfaring med dette? Kan få problemer med kondens så du må hvertfall ha en tett container rundt det hele. Jeg ville heller spurt naboer om de kunne låne bort en skikkelig kjølebag. Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Okay, thanks. Men hva pleier folk å gjøre hvis de tar med seg PS3 eller Xbox og ønsker nett på disse? Da må du bytte mellom PC og PS3\XBOX det er vel muligheter for å koble til trådløst Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Evt. ta med seg en egen switch. Kan melde om igangsatt pakkeprosess. Foreløpig har jeg funnet fram noen t-skjorter og litt såpe. Topp stemning. Funderer over evt. plassmangel i bilen. Endret 3. april 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 er ikke mulighet for trådløst med mindre du tar med egen ruter. Mange tar med det samt switch. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Evt. ta med seg en egen switch. Apropos. Noen som har en de vil låne/selge til meg? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Da var grillingen utenfor skipet startet 5 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Evt. ta med seg en egen switch. Apropos. Noen som har en de vil låne/selge til meg? har en 10/100 switch til overs som jeg sikkert kunne ha tatt med. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Sitter nå med: 1 stk full mercedes og bmw på tunet klar til avgang 06.00 her i morgen tidlig! la oss si halv 8 fordi jeg er trøtt om morran Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Drar ikke før klokken 11, natta. kos dere Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Drar klokken 10, men er ikke ferdig å pakke enda. Det må jeg gjøre noe med. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Drar 07:15 Gleder meg til mitt første TG Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Jeg beundrer dere alle! Til dere som skal dra ''tidlig'', neste år må nok jeg dra 2- 3 dager i forveien bare for å komme meg ned til start! Kos dere og GAME mye. Endret 4. april 2012 av evenandreas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Gidder ikke komme særlig tidlig i år, hylla mi kommer til TG rimelig sent til TG i år uansett, så kan ikke få rigget noe særlig før den kommer. Så er utenfor Vikinskipet ca. 13:00, avhenging av hvor lang tid jeg bruker på å skaffe en taxi ved togstasjonen. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Tg nanana whoho 30min til kjøring Endret 4. april 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Gidder ikke komme særlig tidlig i år, hylla mi kommer til TG rimelig sent til TG i år uansett, så kan ikke få rigget noe særlig før den kommer. Så er utenfor Vikinskipet ca. 13:00, avhenging av hvor lang tid jeg bruker på å skaffe en taxi ved togstasjonen. Ring meg, når du er der så kan jeg vurdere om jeg har mulighet til at heta deg der! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Da slapp vi inn starten av køen til å stå inne^^ de ser kalde ut xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå