Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noe tips til hvordan jeg skal pakke pc og skjerm? Skal ha det i bil bare, men skal 4 andre sine ting inn der også så vil helst pakke det ganske godt.

Et stykke papp som er like stor som hele skjermflaten + kanten rundt. Tape denne forran skjermen, og du er plutselig sikret veldig mye mer :)

Lenke til kommentar

Supert:)

Forresten noen som veit om en bra måte å lage en "kjølebag" på? Jeg har kun kjøle elementer. Evt pakke tingene jeg skal kjøle ned i aluminumsfolie derettet avispapir rundt eller noe? Noen som har noe erfaring med dette?

Kan få problemer med kondens så du må hvertfall ha en tett container rundt det hele.

Jeg ville heller spurt naboer om de kunne låne bort en skikkelig kjølebag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Gidder ikke komme særlig tidlig i år, hylla mi kommer til TG rimelig sent til TG i år uansett, så kan ikke få rigget noe særlig før den kommer.

Så er utenfor Vikinskipet ca. 13:00, avhenging av hvor lang tid jeg bruker på å skaffe en taxi ved togstasjonen.

Lenke til kommentar

Gidder ikke komme særlig tidlig i år, hylla mi kommer til TG rimelig sent til TG i år uansett, så kan ikke få rigget noe særlig før den kommer.

Så er utenfor Vikinskipet ca. 13:00, avhenging av hvor lang tid jeg bruker på å skaffe en taxi ved togstasjonen.

Ring meg, når du er der så kan jeg vurdere om jeg har mulighet til at heta deg der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...