zeat Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 noen som er flinke med beregning av strøm her? jeg lurte på om jeg kunne ta med anlegget mitt på 200w siden det er de eneste høyttalerne jeg har og det er kjett å sitte med headsett hele tiden. pcen kjører da en i7 2600k og et 6950 skjermkort, og jeg har 2 skjermer (en bra og en dårlig hvis det har noe å si). jeg kommer da såklart ikke til å drive og kjøre på for fullt med lyd^^ er det da mulig og ha med seg eller vil det få sikringa til å gå? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Herreguuud, om 24 timer er vi i bilen!!! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Om 9,5 timer er jeg i skipet. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 noen som er flinke med beregning av strøm her? jeg lurte på om jeg kunne ta med anlegget mitt på 200w siden det er de eneste høyttalerne jeg har og det er kjett å sitte med headsett hele tiden. pcen kjører da en i7 2600k og et 6950 skjermkort, og jeg har 2 skjermer (en bra og en dårlig hvis det har noe å si). jeg kommer da såklart ikke til å drive og kjøre på for fullt med lyd^^ er det da mulig og ha med seg eller vil det få sikringa til å gå? Bare å ta med seg. Vil gå helt greit. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) I år skal jeg ta med meg Amper/WATT måler på TG, så kan vi se hvor mye dissa monstrene deres bruker Kontakt meg om du vil teste hvor mye ditt monster trekker Endret 2. april 2012 av Rudde93 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Om 9,5 timer er jeg i skipet. Slowpoke. ^_^ Jeg har vært her i 15 timer allerede. \o/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 I år skal jeg ta med meg Amper/WATT måler på TG, så kan vi se hvor mye dissa monstrene deres bruker Kontakt meg om du vil teste hvor mye ditt monster trekker Mye mulig jeg benytter meg av tilbudet ditt. Har alltid vært litt usikker på hvor mye burken min trekker under idle og load. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 I år skal jeg ta med meg Amper/WATT måler på TG, så kan vi se hvor mye dissa monstrene deres bruker Kontakt meg om du vil teste hvor mye ditt monster trekker Kankje jeg skal benytte denne muligheten. Lenke til kommentar
zeat Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 noen som er flinke med beregning av strøm her? jeg lurte på om jeg kunne ta med anlegget mitt på 200w siden det er de eneste høyttalerne jeg har og det er kjett å sitte med headsett hele tiden. pcen kjører da en i7 2600k og et 6950 skjermkort, og jeg har 2 skjermer (en bra og en dårlig hvis det har noe å si). jeg kommer da såklart ikke til å drive og kjøre på for fullt med lyd^^ er det da mulig og ha med seg eller vil det få sikringa til å gå? Bare å ta med seg. Vil gå helt greit. nice Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Da har første teaser blitt lastet opp. EDIT: Og en liten remix, for å prøve å gjøre den litt mer spennende. Endret 3. april 2012 av Coffey 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 "The Gathering 2012 begynner om 1 dag, 4 timer og 47 minutter" OMG. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Så forferdelig musikk det var i den teaseren... Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Da har første teaser blitt lastet opp. EDIT: Og en liten remix, for å prøve å gjøre den litt mer spennende. det er vel ikke sånn "musikk" der gjennom hele TG? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 *stønn* ja. Blir nok verre i år. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er det noen som vet om TGs internetlinjer føles slik på en litt eldre linux maskin? http://www.youtube.com/watch?v=aCBEo45jByU&feature=fvwrel Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er det noen som vet om TGs internetlinjer føles slik på en litt eldre linux maskin? *youtube* Hva er det egentlig du spør om? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Stod den bilen der i fjor også når de monterte og stuff? LINK Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Kjører klokken 8 imorgen tidlig. Handler inn det siste av godsaker idag. Blir spennende å se om jeg får sove idag Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Whoho, Pakker ferdig nå =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå