Estella! Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 har de vannkokere og mikrobølgeover der? Det har vært det alle årene jeg har vært der Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Noe jeg ikke skjønner helt her.. Blir plass nr3 med pall imellom beina? Hvor mange plasser der det mellom vær pall? 2 og en halv? Noen som kan forklare meg? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Det er ein og ein halv plass mellom to pallar. Du får fint to stolar mellom to pallar, så han som bare har "halve" ein tredjedel av rommet må plassere ein del ting på andre sida av pallen (han har òg ein tredjedel av rommet på andre sida av pallen. Endret 31. mars 2012 av enixitan Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Parkeringa ved vikingskipet er gratis, right? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Parkeringa ved vikingskipet er gratis, right? Ja Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) har de vannkokere og mikrobølgeover der? Ja. EDIT: Browser fra telefon, så ikke at spørsmålet var besvart. Endret 31. mars 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hei. Litt random spm. Ikke funnet noe info om det. Selges det melk der? Som i .5 liter lettmelk. Tenkt å ta med frokostblanding og bare kjøpe melk hver dag. Men må se an om ikke. Har ikke funnet noe info om det på geek eller på tg siden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Noen som vet mer om det blir mulighet for å bytte kjøleelement til kjølebag? Syns jeg leste at de hadde det i fjor? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Noen som vet mer om det blir mulighet for å bytte kjøleelement til kjølebag? Syns jeg leste at de hadde det i fjor? For et par sider siden var det en diskusjon om nettopp dette: http://www.hardware....v-verden/107753 Hei! Jeg anbefaler at du tar med deg, eller kjøper en kjøleboks. Vi kommer til å ha fryseelementer tilgjengelig. Du bør ha med deg litt penger til dette. Simon Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Herreguuud. Tenk at det er under 24t til jeg er på plass. Litt surreaslistisk, jeg har jo ikke begynt å pakke ennå engang. :o Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Pakke? Tenker vi bare slenger alt vi trenger i bilen å drar jeg! 4 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 *snip* Takk. Da tar vi med oss en kjølebag og satser på at vi får byttet elementer iløpet av TG. -- Når er det vanlig at programmet kommer forresten? Tenker på hvilke foredrag som holdes osv. Begynner å nærme seg nå... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 PR -sjefen sa til spillprogrammet Hardcore på Studentradioen i Bergen at Microsoft kommer for å snakke om bla. Windows 8 og XNA. Ellers ville de spare det meste til det nærmer seg mer. Hele seminar-oversikten er nok ikke oppe før onsdagen. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jessie Cox kommer til TG i år ser det ut til. *fikk plutselig en trang til å dra på TG selv om ingen jeg kjenner skal og det er 3+ timer med tog til hamar* http://www.youtube.com/watch?v=7moRBT3iXow& 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ser faktisk frem til å møte han selv! Artig type! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 I en infomail fra TG i dag stod det at artisten på åpningsshowet var en en kjenning fra tidligere TGer. Hvilke tror dere er aktuelle? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hei. Litt random spm. Ikke funnet noe info om det. Selges det melk der? Som i .5 liter lettmelk. Tenkt å ta med frokostblanding og bare kjøpe melk hver dag. Men må se an om ikke. Har ikke funnet noe info om det på geek eller på tg siden. Det ble solgt melk i kantina i fjor, hvertfall Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Noen som veit om det er lov med koffeinpiller? Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hei. Litt random spm. Ikke funnet noe info om det. Selges det melk der? Som i .5 liter lettmelk. Tenkt å ta med frokostblanding og bare kjøpe melk hver dag. Men må se an om ikke. Har ikke funnet noe info om det på geek eller på tg siden. Det ble solgt melk i kantina i fjor, hvertfall Nice! Takk Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Fikk vi no The Gathering 2012 invite demo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå