The_Tom Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg står frems i køen og er i butikken, men får ikke kjøpt en dritt. Bra opplegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg står frems i køen og er i butikken, men får ikke kjøpt en dritt. Bra opplegg Det er fordi du er noen måneder for sen til hele salget.. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg står frems i køen og er i butikken, men får ikke kjøpt en dritt. Bra opplegg Det er fordi du er noen måneder for sen til hele salget.. Rest salg, smarten Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Kjøp og salg er ikke tillatt, så det allmektige lynet har slått ned i to innlegg. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Nudler? (Er vannkokere der borte) eddit; næring ehm. Luft og hmm data? du lager mat hjemme og tar det med opp i luftette bokser. god næringsrik hjemmelaga mat Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Noen som vet om det er kompressor der, kunne tenkt meg og blåst maskinen ren for støv. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Noen som vet om det er kompressor der, kunne tenkt meg og blåst maskinen ren for støv. Pleier å selge det i partyshopen. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Planen min for tg måltider; Nudler til alt annet en middag xD MC Donalds og Dolly blir vel standaren for mange tipper jeg. Endret 30. mars 2012 av Woltox Lenke til kommentar
bolzzy Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Noen som veit om noen på standsa selger noe hardware/stuff der? Er det lurt å ha med cash med tanke på et nytt sjermkort til billig penge på tg etc? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg har forstått 2 ting: 1. Det er hardware stands der (blant annet fra Komplett). 2. Det er latterlig dyrt, for å tjene ekstra penger på de stakkarsene som skulle ødelegge noe i PCen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Dagene går fort nå frem mot TG og vi nærmer oss å bli ferdig med tomannshylla som jeg og en kompis kommer med til Hardwork-rekka/Minecraft.no. For et par dager siden ble selve hylla ferdig lakkert, og nå i kveld begynner vi med teksturene på Minecraft-kista som skal være på toppen. Worklogg: http://forums.gathering.org/showthread.php?10143-Worklog-TG12-Cabinet-chest Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 noen som har en bra løsning på hvordan man skal få kablene til en basskasse type Logitech Z-906 opptil stikk kontakten uten at jeg må dra de ut der jeg sitter med tastaturet osv.. dette gjelder også med ledningene som skal gå til diskant osv. også. (når basskassa er på gulvet) fant et bilde, fra 2010 der jeg ser det er boret hull i platen.. skjer dette også i år? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Nudler til alt annet en middag xD Anbefales ikke, spesielt ikke hvis du kjører pizza/burger til middag. Vonde minner. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Noen som vet hvor høye pultene/bordene på TG blir? Usikker på hvilken stol jeg skal ta med meg... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 fant et bilde, fra 2010 der jeg ser det er boret hull i platen.. skjer dette også i år? Ja. 1 Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Noen som vet hvor høye pultene/bordene på TG blir? Usikker på hvilken stol jeg skal ta med meg... Fra gulvet til bordplata har du bredden på en euro-pall, 80cm Endret 30. mars 2012 av cptCory 1 Lenke til kommentar
Refi Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 http://vikingskipet.no/ Let the stalking begin. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Noen som veit om noen på standsa selger noe hardware/stuff der? Er det lurt å ha med cash med tanke på et nytt sjermkort til billig penge på tg etc? Tidligere år har partyshop solg ting hele døgnet. Billigere en butikken? Egentlig ikke. Men veldig greit å handle der hvis noe går til dass Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 har de vannkokere og mikrobølgeover der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå