Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt til å ta med meg et http://www.netshop.n...0000035789.aspx kjøleskap på TG. Kan ikke skjønne det skal være noe problem da det trekker 42-67W AC, noe som er cirka 10% av det strømforsyningen til PC'n min trekker. Og med tanke på at folk får ha med seg store anlegg og lignende syntes jeg det ville blitt litt rart at de skal pese på et minikjøleskap som står under pulten.

 

Det er ikkje lov å koble kvitevarer til straumnettet. Kjøleskåp er kvitevare, uansett kor lite straum det brukar. Det er ikkje "litt" kvitevare, kvitevare er kvitevare.

 

Du må gjerne ha det med deg, men kan garantere at du ikkje får lov til å koble det til straumnettet.

 

Og enn får vel i teorien også kun 2 strømuttak.

 

Feil, du får (har krav på) eitt. Treng du meir må du ha med eige greinuttak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Og med tanke på at folk får ha med seg store anlegg og lignende syntes jeg det ville blitt litt rart at de skal pese på et minikjøleskap som står under pulten.

 

De fleste som drar med seg monsteranlegg passer på akkurat det, og kjøper ekstra plasser kun for strøm.

Når HW-rekka i hadde med seg et rimelig stort PA anlegg i 2009 og 2010 så passet vi på og kjøpe en god del ekstraplasser som kun ble brukt til å forsyne oss med nok strøm.

(Ja, jeg er klar over at rekka mistet strøm flere ganger i 2010, men det viste seg etterhvert at det var hele rekka som var kablet opp feil)

Lenke til kommentar

Elektrisk kjøleba er fy-fy. Jeg kom meg unna da jeg la noen kjøleelementer oppi min og gjemte ledninga. Så når det var kontroll sa jeg bare nei-nei ingen strøm her og åpnet lokket og viste frem att jeg brukte kjøleelementer :p Men ser de kabelen din så tar de den eller klipper den om du blir tatt to ganger.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å bare godta og følge reglene.

 

Fordi de ikke gir oss noen mulighet til å holde varer kalde der, aka, tvinger oss til å handle en splitter ny drikke der fordi din rett og slett ble for varm og handle all(mer) mat der.

Lenke til kommentar

Åw, stakkars deg. Må du stå i kø som alle andre du da? :(

 

Gjøre det 2 ganger om dagen for å få lunka brus, tar 40 min til en time pr gang 2 timer dagen * 4, 8 timer iløpav TG på den dritten der, og du er ikke engang sikra elementer eller kald brus. 8% av TG oppholdet ditt gikk bort til å vente på elementer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nudler? (Er vannkokere der borte)

Levde på nudler på TG09, og det var helt jævlig. Matbilletter var ypperlig, men i år fikk jeg altså ikke tak i. Må ha mer variasjon enn pizza, burger og nudler. =P

Regna på det, og det var ikke så mye billigere med den såkalte matbilleten.

Skal ikke misse mer enn 2 måltider før du like greit kunne betalt for måltidene hver gang du spiste der.

 

Er dog usikker på om du har noe fordeler med matbilleten utenom at det er "billigere"?

Lenke til kommentar

 

Gjøre det 2 ganger om dagen for å få lunka brus, tar 40 min til en time pr gang 2 timer dagen * 4, 8 timer iløpav TG på den dritten der, og du er ikke engang sikra elementer eller kald brus. 8% av TG oppholdet ditt gikk bort til å vente på elementer.

Jeg benyttet meg av det i fjor, gjorde det kanskje en gang i døgnet og fikk nnesten uten unntak, nye elementer med en gang. Kanskje jeg bare hadde mesterlig timeing, men jeg endte ihvertfall ikke med å stå lenge i kø eller bruke 8% av tiden på TG på det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...