Slettet--- Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hur søker man på andres navn på seatmappet inne på geekevents? er så stress og se igjennom 5000 plasser for og sjekke hvor folk sitter liksom... Kansje spørre dem du leter etter? Uaktuelt. Hvis du vet san "någelunde" hvor de sitter, er det ikke 5000plasser å titte gjennom. Uansett, meningen er ikke at man skal bli stalkere på tg.. la oss si at det er flere jeg veit om skal på tg, som jeg og noen kompiser ikke kommer så jævlig godt overens med. Og gidder ikke at tg skal bli ødelagt av den grunn. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Til de som er keen på pre-tg DC++ hub, join tg12.net den er oppe og går 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Laster ned DC++ nå. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Når det butikkene åpne? Er sikkert samme dagene hvert år, men var der bare i fjor, så husker jo ikke det nå lenger Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 torsdag, fredag og søndag er heilagdager Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 torsdag, fredag og søndag er heilagdager Takk Lenke til kommentar
Michael K Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Har lest at det ikke er lov og ha med ting som kjøleskap/kjølebag osv.. men har de et sted der du kan f.eks putte noen pizzaer? Tenker da på sånn billy pizzaer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Kjølebag er lov, de bytter ut fryseelementene for deg i info desken også. Kjøleskap osv. Som går på strøm er ikke lov. Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Har de sagt at de gjør det i år? Jeg vet at de har gjort det tidligere, men gjorde de det i fjor? Og skal de det i år? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Usikkert, husker bare at vi gjorde det i 09 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 http://www.hardware.no/artikler/vi-vil-vise-oss-frem-og-peke-nese-til-resten-av-verden/107753 Hei! Jeg anbefaler at du tar med deg, eller kjøper en kjøleboks. Vi kommer til å ha fryseelementer tilgjengelig. Du bør ha med deg litt penger til dette. Simon EOD. Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 noen som skal ta tog fra oslo for å komme seg dit og hvilket tog tar i såfall disse? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg bytter tog i oslo. Hopper på toget fra fredrikstad 04:37. Bruker vel en time til Oslo, og så går toget videre 40 minutter seinere om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Begynner å bli klar! En masser av herlige mennesker som samles og en helt egen stemning Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Er ganske klar jeg og nå, begynner å pakke ned ting imorgen og fredag setter vi kursen mot Oslo og blir der noen dager, så er det rett til skipet! Gleder meg meeeeeer og mer Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Har tenkt til å ta med meg et http://www.netshop.no/Avdelinger/HJEM_FRITID/Kj%C3%B8l-og-frys/Kj%C3%B8leskap/Diverse/Kj%C3%B8leskap,-Silver-Retro,-230VAC-12VDC--21722-p0000035789.aspx kjøleskap på TG. Kan ikke skjønne det skal være noe problem da det trekker 42-67W AC, noe som er cirka 10% av det strømforsyningen til PC'n min trekker. Og med tanke på at folk får ha med seg store anlegg og lignende syntes jeg det ville blitt litt rart at de skal pese på et minikjøleskap som står under pulten. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Har tenkt til å ta med meg et http://www.netshop.n...0000035789.aspx kjøleskap på TG. Kan ikke skjønne det skal være noe problem da det trekker 42-67W AC, noe som er cirka 10% av det strømforsyningen til PC'n min trekker. Og med tanke på at folk får ha med seg store anlegg og lignende syntes jeg det ville blitt litt rart at de skal pese på et minikjøleskap som står under pulten. Håper de tar det fra deg. Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Har tenkt til å ta med meg et http://www.netshop.n...0000035789.aspx kjøleskap på TG. Kan ikke skjønne det skal være noe problem da det trekker 42-67W AC, noe som er cirka 10% av det strømforsyningen til PC'n min trekker. Og med tanke på at folk får ha med seg store anlegg og lignende syntes jeg det ville blitt litt rart at de skal pese på et minikjøleskap som står under pulten. PC-en din trekker ikke ovre 400w, det er jeg relativt sikker på. Om den faktisk gjør det har du enda en grunn for å ikke ha med kjøleskapet, da 400w er mer enn hva som er beregnet deltakerne kan bruke. Hvitevarer er ikke lov på radene på grunn av ujevne strømmer som de trekker. I det motoren starter trekker det en betydelig mengde strøm, som gir stygge spenningsspikes i strømnettet. I tillegg vil du kunne dra ned sikringen deres, dersom den allerede er nesten full. Jeg vil oppfordre deg å følge arrangørerens retningslinjer. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå