N1ko Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Noen som kan hjelpe meg med å finne mail til support? jeg og en venn av meg skaffet biletter i går kveld og fant ut at det ikke var noen to og to plasser igjen lurte da på om de kunne kanskje rokkere på plasser. takk for all hjelp Geekevents sin nettside -> Kontakt oss -> [email protected] Har du ikke grunnkunnskaper om hvordan internet fungerer eller er du bare jævlig lat? :nei2: Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Noen som kan hjelpe meg med å finne mail til support? jeg og en venn av meg skaffet biletter i går kveld og fant ut at det ikke var noen to og to plasser igjen lurte da på om de kunne kanskje rokkere på plasser. takk for all hjelp Geekevents sin nettside -&--#62; Kontakt oss -&--#62; [email protected] Har du ikke grunnkunnskaper om hvordan internet fungerer eller er du bare jævlig lat? :nei2: jeg så på tgs support side og ikke på geekevents, og på tgs side var det ikke noen email adresser eller noe så ble litt desp. og det var en helt unødvendig etterkommentar, trodde det var bedre i sc2 delen i nhc enn det der :nei2: Endret 26. mars 2012 av Tretsy Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Noen som kan hjelpe meg med å finne mail til support? jeg og en venn av meg skaffet biletter i går kveld og fant ut at det ikke var noen to og to plasser igjen lurte da på om de kunne kanskje rokkere på plasser. takk for all hjelp Geekevents sin nettside -&--#62; Kontakt oss -&--#62; [email protected] Har du ikke grunnkunnskaper om hvordan internet fungerer eller er du bare jævlig lat? :nei2: jeg så på tgs support side og ikke på geekevents, og på tgs side var det ikke noen email adresser eller noe så ble litt desp. og det var en helt unødvendig etterkommentar, trodde det var bedre i sc2 delen i nhc enn det der :nei2: Står jo strengt tatt på The Gathering sin kontakt side at alle spørsmål relatert til biletter tas med Geekevents. Hva jeg gjør her har ingen ting med SC2 delen av NHC å gjøre... Endret 26. mars 2012 av N1ko Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 glem alt over, noen ganger er jeg blind så ikke at man måtte bytte ut at og dot. må gå til optikern og få nye linser jeez... Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Noen som har fått med seg hva slags boder/stands kommer det til å være? Jeg vet at komplett kommer til å være der, men det er det. Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Noen som har fått med seg hva slags boder/stands kommer det til å være? Jeg vet at komplett kommer til å være der, men det er det. dem sier det skal bli en overraskelse.... (mener jeg å huske, dem har hvertfall valgt å holde det tilbake til nå) Endret 26. mars 2012 av sindre94 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Noen som har fått med seg hva slags boder/stands kommer det til å være? Jeg vet at komplett kommer til å være der, men det er det. Vet UiO skal ha en del forskjellig, både på stand, på scene og i Creative Lounge. Det er generelt sett vanlig at sponsorene (se gathering.org) stiller med stand. Endret 26. mars 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 NITH meddelte på Twitter og Facebook for rundt en time siden at de kommer til å ha en stand. Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Forresten noen som har fått tilbud på epost av billige ting i år? Har ikke fått noen, og må virkelig få kjøpt meg en eller to Eksterne disker.. Greit å ha en pris å gå etter litt i forveien:) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 GLEDER MEG :dribble: :w00t: :ph34r: Lenke til kommentar
Looke Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 noen som trenger siste til lineup @ bf3 compoen ? ta kontakt, dere vil ikke angre Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Forresten noen som har fått tilbud på epost av billige ting i år? Har ikke fått noen, og må virkelig få kjøpt meg en eller to Eksterne disker.. Greit å ha en pris å gå etter litt i forveien:) Kjøpte meg nettopp en 2 TB ekstern disk selv. 1 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 noen som trenger siste til lineup @ bf3 compoen ? ta kontakt, dere vil ikke angre Meg og 3 kompiser skal så ja vi trenger muligens en til kan høre med dem hvis du vil, sjekk meg på battlelog heter samma som her Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Forresten noen som har fått tilbud på epost av billige ting i år? Har ikke fått noen, og må virkelig få kjøpt meg en eller to Eksterne disker.. Greit å ha en pris å gå etter litt i forveien:) Kjøpte meg nettopp en 2 TB ekstern disk selv. Lucky you, har kun 300gb plass left på en av mine, så må kjøpes mer... Hvor kjøpte du, og hvor mye betalte du? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Ca 1.8 TB ledig plass spredd utover tre disker. TG om 8 dager. *Bestille flere disker.* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Forresten noen som har fått tilbud på epost av billige ting i år? Har ikke fått noen, og må virkelig få kjøpt meg en eller to Eksterne disker.. Greit å ha en pris å gå etter litt i forveien:) Kjøpte meg nettopp en 2 TB ekstern disk selv. Lucky you, har kun 300gb plass left på en av mine, så må kjøpes mer... Hvor kjøpte du, og hvor mye betalte du? https://prisguiden.no/produkt/western-digital-elements-desktop-2tb-141400 Fra Net on Net. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hur søker man på andres navn på seatmappet inne på geekevents? er så stress og se igjennom 5000 plasser for og sjekke hvor folk sitter liksom... Kansje spørre dem du leter etter? Uaktuelt. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hur søker man på andres navn på seatmappet inne på geekevents? er så stress og se igjennom 5000 plasser for og sjekke hvor folk sitter liksom... Kansje spørre dem du leter etter? Uaktuelt. Hvis du vet san "någelunde" hvor de sitter, er det ikke 5000plasser å titte gjennom. Uansett, meningen er ikke at man skal bli stalkere på tg.. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 noen som har en billett jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå