Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2012-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer faktisk litt på korleis eg skal komme meg til TG. Bur atm i Fredrikstad og har ikkje bil. I tillegg så har eg big tower kabinett som gjør saken enda lettare(nei, det gjør det ikkje) :p Blir nok buss eller tog. Spørs ka som er tryggest iforhold til PCen. Men lurer også på korleis eg skal få dratt med sjølve pcen. Må jo ha den i en bag elns, og da må jo den baggen vere stoor. Har ingen anelse kor eg skal få tak i en sånn bag. Men TG skal det bli uansett! Har sett fram til ditta arrangementet siden eg var 10 :)

Når det kommer til frakting av kabinett og utstyr så kan det nok brukes en bag til hockeyutstyr eller lignende, stor bag bør holde lenge.. er ikke langt man frakter når man er på toget etc... såfremt du spiller/har spilt hockey eller kjenner noen som har gjør/har gjort det... bror kanskje? søskenbarn? kompis?

Lenke til kommentar

hørte det ble arrangert felles "nerde-jogging" i fjor. noen som vet noe mer om dette?

Det var nerde-jogging til ære for en dame som døde. Husker ikke hva hun het, men hun var vist en viktig person innen idrett i Norge.

Nerd-swim er det hvert år, på badelandet i Hamar. :)

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med å finne mail til support?

jeg og en venn av meg skaffet biletter i går kveld og fant ut at det ikke var noen to og to plasser igjen :(

lurte da på om de kunne kanskje rokkere på plasser.

takk for all hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...