Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2012-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sitter bare og venter på at wannabe for i år skal komme opp , blir nokk crew enda en gang :D Core: Logistikk

Var på tg i 2006 som deltaker, men jeg tenker jeg kommer til å søke som Crew (Medic) i 2012. Har mistet interessen for spill o.l., men det å kunne være med som crewmedlem har jeg alltid hatt lyst til.

Medic har meget høye kompetansekrav da de fleste søker har høy kompetanse , type ambulansesjåfører , legestudenter ol , men alle er velkommen til og søke.

tg11 var oppskrytt, dårlig. Noen stjal soveposen min første natt.

Skal nok på tg12 sammen med Bundy og McHansern.

Vi skal ikke spille, men lage den største pølsefesten i TG´s historie.

altså trym har stått på senen med t-shirt med teksten" i år lå jeg med 5500 gutter i påken" , blir ikke mere pølsefest en det

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så er det jo det store spørsmålet om en skal på Tg i år eller ikke... :ermm:

Edit: Neste år*

Kan ikke se at det skulle være så vanskelig.

Det vipper mellom tg eller kjøpe hund. :ermm:

Har ikke lyst å sende en liten valp bort, men er jeg fremdeles ikke i nærheten av en bikkje i januar blir det tg.

Lenke til kommentar

Ok, jeg lurer på noe... ps3 er det mange som spiller det på TG? er det bord/hyller der? hvor stor tv/skjerm kan jeg ha med? har en 32Tommer og 22 tommer på rommet men vil helst ha med 32 tomm'æn er det lov med så stor tv? eller tar det mye plass?

Hadde med ps3 ifjor, men da spilte jeg på pc-skjermen. Gubben hadde med seg 37" og xbox. Husker ikke her og nå hvor store plassene er, men du kan jo kjøpe to plasser å bygge hylle. Da har du rikelig med plass. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...