slaerkis Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Hei Har planer om å delta på TG2012. Driv å vurderer hylle, men skulle hatt hjelp med litt ideêr. Leter litt på eBay etter led lys, men syns jeg skulle hatt litt mere ell bare lys. Noen forslag? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Juletrelys er alltid en slager! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 28. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Regner med at jeg tar turen ja, men får jo se hva som skjer. Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 skuffendes kaketorsdag :-( Kommer til å lengte etter kos... Håper du ikke sitter for langt unna.. Er også enig med deg når du sier at TG10 var bedre.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 150 dager nå! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 6. november 2011 Rapporter Del Skrevet 6. november 2011 skuffendes kaketorsdag :-( Kommer til å lengte etter kos... Håper du ikke sitter for langt unna.. Er også enig med deg når du sier at TG10 var bedre.. Pusin <3 kommer til og savne deg ooooog, men vi skal prøve og seate i nærheten, eller eventuelt innad HW <333 Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Kake, du skal sitte nær meg. Vi skal kose<333 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 Var der i 09, 10 og 11. Blir nok i 2012 også - til tross for at TG var gøyest første året. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. november 2011 Rapporter Del Skrevet 12. november 2011 sitter bare og venter på at wannabe for i år skal komme opp , blir nokk crew enda en gang Core: Logistikk Var på tg i 2006 som deltaker, men jeg tenker jeg kommer til å søke som Crew (Medic) i 2012. Har mistet interessen for spill o.l., men det å kunne være med som crewmedlem har jeg alltid hatt lyst til. Medic har meget høye kompetansekrav da de fleste søker har høy kompetanse , type ambulansesjåfører , legestudenter ol , men alle er velkommen til og søke. tg11 var oppskrytt, dårlig. Noen stjal soveposen min første natt. Skal nok på tg12 sammen med Bundy og McHansern. Vi skal ikke spille, men lage den største pølsefesten i TG´s historie. altså trym har stått på senen med t-shirt med teksten" i år lå jeg med 5500 gutter i påken" , blir ikke mere pølsefest en det Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Kan man ha med sånne små feltsenger fra Ikea? Drar for andre gang, sist var i 2003 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Feltsenger fra ikea fungerer kjempefint! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Så er det jo det store spørsmålet om en skal på Tg i år eller ikke... Edit: Neste år* Endret 22. november 2011 av Nurk Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Så er det jo det store spørsmålet om en skal på Tg i år eller ikke... Edit: Neste år* Kan ikke se at det skulle være så vanskelig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Håper det blir bf3 competition iår med HEFTIGE premier Jeg håper EA fjerner den fordømte hardcodinga av Q og musehjulet innen påske, så skal jeg faen meg delta selv. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Så er det jo det store spørsmålet om en skal på Tg i år eller ikke... Edit: Neste år* Kan ikke se at det skulle være så vanskelig. Det vipper mellom tg eller kjøpe hund. Har ikke lyst å sende en liten valp bort, men er jeg fremdeles ikke i nærheten av en bikkje i januar blir det tg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Bikkja vil være der hver dag, TG er bare én gang i året. Synes det er lett, jeg ^^ Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Hadde jeg hadd en plass å parkert den en ukes tid hadde det ikke vært noe problem. Altho, har ikke hund ennå så planlegger TG som normalt. Lenke til kommentar
Sammy Jankis Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Ok, jeg lurer på noe... ps3 er det mange som spiller det på TG? er det bord/hyller der? hvor stor tv/skjerm kan jeg ha med? har en 32Tommer og 22 tommer på rommet men vil helst ha med 32 tomm'æn er det lov med så stor tv? eller tar det mye plass? Endret 23. november 2011 av Sammy Jankis Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Ok, jeg lurer på noe... ps3 er det mange som spiller det på TG? er det bord/hyller der? hvor stor tv/skjerm kan jeg ha med? har en 32Tommer og 22 tommer på rommet men vil helst ha med 32 tomm'æn er det lov med så stor tv? eller tar det mye plass? Hadde med ps3 ifjor, men da spilte jeg på pc-skjermen. Gubben hadde med seg 37" og xbox. Husker ikke her og nå hvor store plassene er, men du kan jo kjøpe to plasser å bygge hylle. Da har du rikelig med plass. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 23. november 2011 Rapporter Del Skrevet 23. november 2011 Plassane har i minst seks år vore 80 cm breie og 60 cm djupe. Det er lite som tilseier at dette vil endre seg til TG12, men me kan ikkje garantere noko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå