Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) "U'en" i UTP står for uskjermet. Dvs. at den ikke er beskyttet noe særlig for ytre påvirkninger. På en plass som TG, er det aldri en dum ting og kjøre en skjermet kabel (det kommer iallefall jeg til å gjøre). Men for å svare på spørsmålet ditt, ja, du kan fint bruke den kabelen. Endret 19. mars 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Blir det mulig å trene noe sted under TG? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Blir det mulig å trene noe sted under TG? Løpe kan du gjøre ute, eller mellom radene. Når det gjelder styrketrening finner du sikkert noe eller noen du kan løfte på. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Løpe kan du gjøre ute, eller mellom radene. Når det gjelder styrketrening finner du sikkert noe eller noen du kan løfte på. Burde jo være ett styrkerom der ett sted, er jo vikingskipet. For vell lese litt på nettet hvis ingen vet. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Løpe kan du gjøre ute, eller mellom radene. Når det gjelder styrketrening finner du sikkert noe eller noen du kan løfte på. Burde jo være ett styrkerom der ett sted, er jo vikingskipet. For vell lese litt på nettet hvis ingen vet. Ankomstdagen må jo være perfekt for trening. "10,- for å løpe inn med dataen din" 3 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Hei! Ser man må ha en TP nettverkskabel. Hva vil dette si? funker UTP? http://biltema.no/no...AT-6-UTP-23091/ Denna vil funke? yess, datasjappa nummer 1. biltema! Er vel ca på nivå med clasohlson, testet en switch derfra som koblet ut halvparten av portene om den jobbet hardt. Endret 19. mars 2012 av cruzader Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Burde jo være ett styrkerom der ett sted, er jo vikingskipet. For vell lese litt på nettet hvis ingen vet. Jeg vet om ett styrkerom, men det brukes av crew, noe som egentlig gjelder de aller fleste rommene under tribunene og ellers i hallen. Redigert: Det brukes ikke til å trene! Endret 19. mars 2012 av Runar Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Burde jo være ett styrkerom der ett sted, er jo vikingskipet. For vell lese litt på nettet hvis ingen vet. Det betyr ikke nødvendigvis at det er tilgjengelig for deltagere. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Blir det mulig å trene noe sted under TG? Ikke i selve skipet, nei. Har hvert fall ikke hvert slik tidligere så jeg tviler på at det blir noe av i år. Men du har jo diverse treningssentre ikke så alt for langt unna. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Løpe kan du gjøre ute, eller mellom radene. Når det gjelder styrketrening finner du sikkert noe eller noen du kan løfte på. Burde jo være ett styrkerom der ett sted, er jo vikingskipet. For vell lese litt på nettet hvis ingen vet. Man har også nerdswim på fredagen. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Løpe kan du gjøre ute, eller mellom radene. Når det gjelder styrketrening finner du sikkert noe eller noen du kan løfte på. Burde jo være ett styrkerom der ett sted, er jo vikingskipet. For vell lese litt på nettet hvis ingen vet. Man har også nerdswim på fredagen. Yey Blir det mulig å trene noe sted under TG? Ikke i selve skipet, nei. Har hvert fall ikke hvert slik tidligere så jeg tviler på at det blir noe av i år. Men du har jo diverse treningssentre ikke så alt for langt unna. Noen av dem som har tilbud for f.eks 1 uke? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Man har også nerdswim på fredagen. Er jo treningsrom der men vet ikke om det er åpent for nørds i påsken. Jeg trener i Ankerskogen svømmehall til vanlig både på treningsrom og svømming i basseng (årskort). Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Må da vel være mulig å betale dem for å kunne trene der eller noe dersom man ønsker det? Hm. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Trene på TG? Ssh, da skal jeg feite meg opp på snop og annet dritt jeg ellers bare spiser en annen gang i året. 6 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Blir det mulig å trene noe sted under TG? Ikke dra på TG. 6 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Noen av dem som har tilbud for f.eks 1 uke? Espern som er nærmest (?) har tre gratis prøvetimer, og Actic (litt lengre bort) har en. Tror det burde holde? 1 Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 må jo ta en løpetur eller to _UTE_ i frisk luft et par løpesko tar ikke så mye plass Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Blir det mulig å trene noe sted under TG? Ikke dra på TG. Hvorfor ikke kombinere de beste tingene i verden? Noen av dem som har tilbud for f.eks 1 uke? Espern som er nærmest (?) har tre gratis prøvetimer, og Actic (litt lengre bort) har en. Tror det burde holde? Trenger bare 2-3 ganger så går nok bra <3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Blir det mulig å trene noe sted under TG? Ikke dra på TG. Hvorfor ikke kombinere de beste tingene i verden? Fordi de ikke er de beste tingene i verden, og alle vet hvilken jeg sikter til. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå