Betenkt Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 kan ikke sjekke opp hvem som sitter ved siden av deg engang jeg hadde litt lyst til å snoke og se hvem det skal bli... Haha, nettopp. Det er obligatorisk med stalking og diskusjon av de som skal sitte rundt gruppa si. Ah, memories. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Sitter og ser på tg videoer, er så giret! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Tidligre TG sanger for min del, nå er det ikke lenge igjenn. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Omg, hvordan har Geekevents klart å gjøre seatmappet totalt ubrukelig? Det var MYE bedre i fjor??? n1ko de har gjort merkbart mye bedre for de som må seate mange, ellers så er det veldig ubruklig. Endret 17. mars 2012 av Balli Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Gleder meg nesten like mye til bursdagen min som jeg gjør til TG 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg savner "stalker" muligheten, til å trykke på en plass for å se hvem som sitter hvor.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Dårlig ide å være sein med seatinga, var bare en plass igjen på hele arenan hvor det var 5 plasser ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Savner TG veldig var der ifjor og det var utrolig kult! Spilte faktisk ikke så mye fordi det var så mye annet å gjøre der også. Men er veldig god steminig der! Kan desverre ikke å år, men kjæresten min som ikke er gamer engang skal dit uten meg <.<" håper jeg får dratt til neste år! 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Savner TG veldig var der ifjor og det var utrolig kult! Spilte faktisk ikke så mye fordi det var så mye annet å gjøre der også. Men er veldig god steminig der! Kan desverre ikke å år, men kjæresten min som ikke er gamer engang skal dit uten meg <.<" håper jeg får dratt til neste år! Bare dra med henne, du trenger jo ikke og ta med pcn din. Og bruk hennes når du skal skjekke facebook Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Savner TG veldig var der ifjor og det var utrolig kult! Spilte faktisk ikke så mye fordi det var så mye annet å gjøre der også. Men er veldig god steminig der! Kan desverre ikke å år, men kjæresten min som ikke er gamer engang skal dit uten meg <.<" håper jeg får dratt til neste år! Bare dra med henne, du trenger jo ikke og ta med pcn din. Og bruk hennes når du skal skjekke facebook Haha hadde jeg dratt dit hadde jeg tatt med "fult-utstyr", men må proritere pengene litt annerledes i år TG er jo hvert år, så sjansen går ikke fra meg om jeg ikke dør i 2012! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) TG er jo hvert år, så sjansen går ikke fra meg Njaa, påske er det hvert år. Men TG er bare en gang i året! Endret 18. mars 2012 av Solid Snail 4 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Savner TG veldig var der ifjor og det var utrolig kult! Spilte faktisk ikke så mye fordi det var så mye annet å gjøre der også. Men er veldig god steminig der! Kan desverre ikke å år, men kjæresten min som ikke er gamer engang skal dit uten meg <.<" håper jeg får dratt til neste år! Bare dra med henne, du trenger jo ikke og ta med pcn din. Og bruk hennes når du skal skjekke facebook Haha hadde jeg dratt dit hadde jeg tatt med "fult-utstyr", men må proritere pengene litt annerledes i år TG er jo hvert år, så sjansen går ikke fra meg om jeg ikke dør i 2012! Du kan hvertfall si at du ikke er alene om å ikke dra Tyskland - Hamar blir for dyrt andre året på rad, andre ting kommer først i år. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Tyskland - Hamar blir for dyrt andre året på rad, andre ting kommer først i år. Hva? Noe annet prioritert over TG? Jeg skjønner ikke. 6 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Nei, ikke jeg heller. Det blir en kjip uke for min del. Plutselig får jeg noia og bare setter meg i bilen, bånn gass. Tror jeg må lenke meg fast. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Noen av dere som husker The Gathering 2008? Hvis ja, er det noen som husker navnet på hu svenske CSS gamern som var der og satt og tok imot utfordrere? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Noen av dere som husker The Gathering 2008? Ja. Hvis ja, er det noen som husker navnet på hu svenske CSS gamern som var der og satt og tok imot utfordrere? Nei. 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Husker ikke henne, men husker når Northug var innom, i 09 var det vel? Storm rundt den standen, ja. Endret 18. mars 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Husker ikke henne, men husker når Northug var innom, i 09 var det vel? Storm rundt den standen, ja. 2010, en kollega prøvde seg. Glemmer aldri første gang han fortalte om at han acet Northug, for og så rope "barneskirenn" til han Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Glemmer aldri første gang han fortalte om at han acet Northug, for og så rope "barneskirenn" til han Haha, fantastisk! Burde vært filmet. Endret 18. mars 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå