Betenkt Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Slang inn en søknad om Creative-ticket i gårkveld, men har ikke fått noe svar enda. Smerte. 1 Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Sånn btw, om noen mangler billetter: http://altibox.vju.no/konkurranse/kampanje/the-gathering-2012 Det er forsøket verdt... 1 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 oppe nå. Kommer fortsatt ikke inn jeg. Kom inn jeg, chrome vettu shitty... Lenke til kommentar
Michael K Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Hvis man har kjøpt meal ticket, står det da på mine billetter at du har kjøpt f.eks 5 som jeg har gjort eller står det at man bare har kjøpt 1? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Kom inn jeg, chrome vettu shitty... Har prøvd alt jeg har av browsere, ingen funker. Prøvde fra mobilen, der kom jeg rett inn. Begynner nesten å lure på om de har sperret Loqal Bredbånd ute fra siden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Kjør en flushdns. Start -> Kjør -> CMD -> ipconfig /flushdns Eventuelt slett nettleserdata, men tviler på at det har noen innvirkning da du har prøvd flere PCer. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Kom inn jeg, chrome vettu shitty... Har prøvd alt jeg har av browsere, ingen funker. Prøvde fra mobilen, der kom jeg rett inn. Begynner nesten å lure på om de har sperret Loqal Bredbånd ute fra siden... Har loqal selv og kommer ikke inn. Men kommer inn på mobilen feks. Så er nok noe spesielt med loqal ja : / Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Ser dårlig ut i år altså, enda ikke funnet noen som selger billett Dere får.. kose dere. Y U no haz billett? GE sa ikke ifra at min tid i shop løp ut. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Hvis man har kjøpt meal ticket, står det da på mine billetter at du har kjøpt f.eks 5 som jeg har gjort eller står det at man bare har kjøpt 1? Eg har kjøpt to matbillettar og ein kopp, men ser bare ein matbillett (ingen kopp) i GE. Har fått stadfesta frå GE at dette er ein feil i visninga på GE, og at ordren min er korrekt (to matbillettar og ein kopp). Det vil ikkje forundre meg om dette blir eit problem når eg faktisk skal hente matbillettane, men eg har rett, og om nokon ikkje vil gje meg dei to matbillettane eg har kjøpt skal dei få gå og handle maten min for meg. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Er det bare meg, eller ser det ut som alle plassene fra sector 2 til 9 er reservert??! Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Det er bare deg. Det er mykje som er tatt, men det er hol med ledige plassar i alle sektorane. Men om du skal plassere ei stor rekke samla er du nok litt seint ute. Lenke til kommentar
Konflux Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Så klart det ikke er plass for større grupper nå, de var jo hele poenget med at de åpnet gradvis fra større til mindre grupper Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Er jo masser av plass i hardware-zone hvis man er en gruppe. Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Sikkert blitt linka mange ganger før, men følte for å linke den her. Holdt på å le meg ihel første gangen eg såg den Endret 13. mars 2012 av Hobsten 4 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Tjohei, creative-ticket innvilget. TG12 er sikret! ^^ 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2012 GE sa ikke ifra at min tid i shop løp ut. Men halloooo, har du ikke klaget til dem? Jeg gjorde det, og fikk tilbud om å kjøpe billett nå for bare en uke siden, eller noe. Kontakt dem, da. Anbefales. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 14. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Ifølge norwolf hos geekevents har de kontaktet alle som klaget, men det stemmer jo tydeligvis ikke. Jeg klaget på irc/telefon så ble vel ikke logget noe sak, så fikk ikke epost om det. Men fikk sikret bilett i helgen så da er vel alt bra for min del ihvertfall. Vurderte søke creative siden jeg nok blir sittende med php 90% av tiden så trackmania med kompiser innimellom, men mer morro sitte med gjengen. Endret 14. mars 2012 av cruzader Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 har blitt plassert i lag med en kompis i "stille sonen" er dette en like bra plass som andre plasser. Sitter også på enden... er det noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 har blitt plassert i lag med en kompis i "stille sonen" er dette en like bra plass som andre plasser. Sitter også på enden... er det noen som har prøvd det? hvilken plass har du og vennen din? R59/60 S 36? ^^ Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 har blitt plassert i lag med en kompis i "stille sonen" er dette en like bra plass som andre plasser. Sitter også på enden... er det noen som har prøvd det? hvilken plass har du og vennen din? R59/60 S 36? ^^ R69 S35 R67 S36 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå