Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Det blir gjort tilgjengelig idag frem til 13., avhenging av hvor mange billeter du har. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Noen som har map over seatingen (ledig/ikke) ? vil skaffe en någelunde oversikt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Noen som har map over seatingen (ledig/ikke) ? vil skaffe en någelunde oversikt Seatingen er ikke startet. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 9. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2012 Fint å sjå at det er stillesone i år òg. Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Shiit ass jeg vil også på tg!! Lyst å dra hvert år siden jeg var 15-16. (22 nå) Neste år sier jeg bare, neste år! I mellomtida får jeg game HON og glede meg til diablo 3 compo neste år ^^ Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Til dere som skal seate om ikke så alt for lenge, kunne dere gitt ut et bilde over ledige/optatte plasser? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Videre diskusjon rundt DDoS mot arrangørens nettside fortsetter >her< Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Du kan logge inn på GE og sjå det sjølv. Lurar på om det er mange pøbelrekker på TG12. Ein heil del rekker i sektor 2, trudde alle store rekker hadde med seg digre anlegg. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 10. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2012 Du kan logge inn på GE og sjå det sjølv. Lurar på om det er mange pøbelrekker på TG12. Ein heil del rekker i sektor 2, trudde alle store rekker hadde med seg digre anlegg. Regner med at nr på rekkene er samme som i fjor, og bassert på dette kan jeg si at HW rekka herfra kommer til å sitte på første rekke fra venstre mot høyre der man kan sitte rygg til rygg. Og på neste rekke vil minecraft.no rekka sitte. Altså: | Branngate |-|-| hw |-|-| mc |-|-| |-|-| osv Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Ser dårlig ut i år altså, enda ikke funnet noen som selger billett Dere får.. kose dere. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 "Du har for øyeblikket ikke tilgang til å se plasskartet til The Gathering 2012. Dette kartet vil bli oppdatert hvert 2. minutt, så det vil ikke hjelpe å laste denne siden på nytt oftere enn det." Jeg er så nysgjerrig på å se nøyaktig hvilke plasser jeg har fått, men jeg får ikke klikket meg innpå de forskjellige sektorene og finne ut av det. Er det andre som har det "problemet" eller skal det være sånn? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Du ser det jo på Mine billetter. Lenke til kommentar
Konflux Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Noen som er keen på å bli seatet i dag ?, jeg er seater for 9 stk atm, så mangler kun 1 person for å seate i dag. Send meg en pm så gir jeg deg detaljer. (mangler kun en pers, men om dere er flere er det ikke noe prob). Lenke til kommentar
aGal Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Noen som er keen på å bli seatet i dag ?, jeg er seater for 9 stk atm, så mangler kun 1 person for å seate i dag. Send meg en pm så gir jeg deg detaljer. (mangler kun en pers, men om dere er flere er det ikke noe prob). Husk at alle du eventuelt seater må sitte på samme området! Lenke til kommentar
Konflux Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Er du helt 100% sikker på det ? sånn som jeg har forstått det er det de med 10+ billetter som kan seate, uavhangig av hvor alle sitter. Men om du vil har du valget å sette alle ved siden av hverandre ? http://www.gathering.org/tg12/en/information/seating-guide/ om du ser her kan man først velge evt 3 billetter, sette de ved siden av hverandre, og så velge 5 stk og sette det et annet sted, eller har jeg forstått det feil ? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 Er du helt 100% sikker på det ? sånn som jeg har forstått det er det de med 10+ billetter som kan seate, uavhangig av hvor alle sitter. Men om du vil har du valget å sette alle ved siden av hverandre ? http://www.gathering.org/tg12/en/information/seating-guide/ om du ser her kan man først velge evt 3 billetter, sette de ved siden av hverandre, og så velge 5 stk og sette det et annet sted, eller har jeg forstått det feil ? Ikke snik i seatingen. Og, ja, svar på PM! 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2012 da var jeg seata, midten av sektor 8 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Hvordan er Creative Lounge i forhold til plass? Jeg kan ta med egen stol? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 Trur du får betre svar på TG-forumet. Det er det i det minste eit par crew-medlem innom i ny og ne, som faktisk veit korleis ting vil fungere. 1 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Dersom noen, mot formodning, skulle ha lyst til å sitte på HW-rekka, så kan jeg muligens by på opptil 20 ledige plasser enda, send meg en PM. edit: Nå har rekkene fyllt seg nesten helt opp, så nå hjelper det ikke å være kjapp mer. Endret 12. mars 2012 av lceman™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå