fsx v1.1 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) tar og venter til neste år tror jeg! da har jeg kjøpt gamer utstyr og er klar og kan sitte med venner! men takk for hjelpen Endret 9. mars 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Da kan du jo bli med i HW rekka også. Møte alle forumvennene dine... Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Da kan du jo bli med i HW rekka også. Møte alle forumvennene dine... ja funker jo det også men mulig og få plass der iår? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Så lenge du har vanlig billett ja... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Så lenge du har vanlig billett ja... Men det har han ikke og det er derfor han spurte om creative billett. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg skrev i førsteomgang om neste år... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Sitter og prøver å finne enkle billig metoder for å få sikret utstyret på LANet. Ser for meg å bestille noen sånne som denne: http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Kabinetter/Tilbehør/Diverse/Sikkerhetslås-m-nøkkel--34053-p0000114051.aspx Mangler bare å finne en slik skinne du setter i PCI sporet som du tvinner kablene igjennom (fint om noen har link til noen som selger, finner det ikke noensted). Noe lik denne på nederste spor: Det diggest hadde vært å ha sporing på utstyret, ala en liten GPS-tracker som man kunne skjult inne i datamusen og tastaturet :-) Endret 9. mars 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 2-4 leiter etter gruppe å plassere seg med. Første gang vi går på The Gathering. Meg og en annen kompis er sikret bilett, men 2 andre søker etter eventuelle biletter som selges utenfor GE. PM for meir info! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 2-4 leiter etter gruppe å plassere seg med. Første gang vi går på The Gathering. Meg og en annen kompis er sikret bilett, men 2 andre søker etter eventuelle biletter som selges utenfor GE. PM for meir info! Ta kontakt med JRMaster35 fra forrige side. Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 2-4 leiter etter gruppe å plassere seg med. Første gang vi går på The Gathering. Meg og en annen kompis er sikret bilett, men 2 andre søker etter eventuelle biletter som selges utenfor GE. PM for meir info! Ta kontakt med JRMaster35 fra forrige side. Thanks, will do! Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Forresten(dumt spørsmål inc), ka er "This year's theme"? Prøver å registrere meg på forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Forresten(dumt spørsmål inc), ka er "This year's theme"? Prøver å registrere meg på forumet Burde vel være ganske obvious :-) Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Forresten(dumt spørsmål inc), ka er "This year's theme"? Prøver å registrere meg på forumet Burde vel være ganske obvious :-) Space meiner du? Funket ikkje. Universe er for langt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Meiner eg? Jeg mener ikke noe som helst, "at the end" kan jo tolkes på flere måter. F.eks. at det er slutten på universets eksistens. Vi kan også dra assosiasjoner til 12.12.12, når verden vist nok skal gå under. Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 er det mulig å se seating mapet enda? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 er det mulig å se seating mapet enda? Bla en side tilbake Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 er det mulig å se seating mapet enda? er mulig å se 1 side tilbake i det minste Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Eg meiner det skal vere tournament i SC2 på TG. Nokken som veit om nokken kjente spillere som kommer? Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 er det mulig å se seating mapet enda? er mulig å se 1 side tilbake i det minste ja, for det var jo det jeg mente. jeg tenkte på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå