Snytefant Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Søker folk til seating! Vi er i øyeblikket 9 personer, og det hadde vært fint å kunne seate tidligere. Du/dere kan da velge hvor i salen dere skal sitte, så mekker jeg det. Ta kontakt på PM! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 noen som har fått billeter til TG? eller er det helt utsolgt? Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Akkurat nå er det 6 billetter tilgjengelig. Men man må jo da stå i kø. Jeg er nr. 256 akkurat nå og stått i køen siden jeg kjøpte for en god stund siden Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Kan jeg bare prøve og stå i køen uten og kjøpe noe? bare sjekke vis jeg kommer inn? Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Du kan vel sikkert trykke på å stelle deg i køen. Men da kommer du vel bakerst? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Jeg er plass 2311 i køen er bare og gleme hele TG i år Endret 4. mars 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg er plass 2311 i køen er bare og gleme hele TG i år Hvis du ville på TG, hvorfor stilte du deg ikke i køen for leeenge siden da? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Jeg er plass 2311 i køen er bare og gleme hele TG i år Hvis du ville på TG, hvorfor stilte du deg ikke i køen for leeenge siden da? Fordi har ikke penger! Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Søker folk til seating! Vi er i øyeblikket 9 personer, og det hadde vært fint å kunne seate tidligere. Du/dere kan da velge hvor i salen dere skal sitte, så mekker jeg det. Ta kontakt på PM! Dette. Om noen skal sitte alene/i mindre grupper er det bare å slenge meg en PM, så ordner vi tidligere seating Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Øy! Ikke stjel mine "kunder"!! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 bilett trådene er oppe på forum.gathering.org ønskes kjøpt Selges 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2012 Woopwoop! Fire uker igjen. \o/ 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2012 Har det blitt sluppet ut et seatmap enda? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Har det blitt sluppet ut et seatmap enda? Nope, er mange som spør etter det på TG forumet. Regner ikke med at det blir noen endringer fra i fjor, men inntill videre er det bare å sjekke gathering.org jevnlig Endret 5. mars 2012 av Borbra Lenke til kommentar
Refi Skrevet 5. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2012 Har det blitt sluppet ut et seatmap enda? http://www.gathering.org/tg12/en/news/25/56/Seating-starts-march-8th/ We will open the seating as follows: March 8th - Seating opens for those with 30+ tickets. March 10th - Seating opens for those with 20+ tickets. March 11th - Seating opens for those with 10+ tickets. March 12th - Seating opens for those with 5+ tickets. March 13th - Seating opens for everyone. March 21th - Pre check-in starts. [/Quote] Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 5. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2012 Har det blitt sluppet ut et seatmap enda? http://www.gathering.org/tg12/en/news/25/56/Seating-starts-march-8th/ We will open the seating as follows: March 8th - Seating opens for those with 30+ tickets. March 10th - Seating opens for those with 20+ tickets. March 11th - Seating opens for those with 10+ tickets. March 12th - Seating opens for those with 5+ tickets. March 13th - Seating opens for everyone. March 21th - Pre check-in starts. [/Quote] Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2012 Seatmap er ikke det samme som seating datoer Lenke til kommentar
Refi Skrevet 5. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) ah, right . Jeg gadd ikke lese resten når jeg så seating ;P. Endret 5. mars 2012 av manidress Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2012 Da begynner man så smått å planlegge litt før TG, jeg og noen kompiser kom opp med en artig og fin idé for en stund siden så får se om vi fullfører den på TG.. Ble nytt kabinett og en 2TB disk i stad. Gleder meg! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Dette blir det særeste TG ever for min del. Jeg måtte gå med på å sove på hotell hver natt for at kjæresten min skulle gidde å være med. Men man har da ikke vært på TG hvis man ikke er trafikkfarlig trøtt på vei hjem igjen. Skal jeg liksom dusje alene hver dag, også? Og ha frukt til frokost? Nesten til å grine av. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå