Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skyt meg hvis jeg tar feil nå, (for det kan det godt hende jeg gjør) men:

 

Hvis det blir som tidligere år vil vi få utdelt et nettverksuttak, men to IP-adresser. Jeg hadde derfor planlagt å kjøpe en "dum" switch, siden jeg tar med to PC-er. Men siden vi får tildelt to IP-adresser, er det da nødvendig for meg å bruke en dum switch da? Vil det fungere med en "smart" switch hvis jeg bare skal ha to tilkoblede enheter til den?

 

http://technet.gathering.org/

 

les TG11 network: a closer look del 1 og 2 , for info om hvordan nette jobbber og hav som skjer når du kober en switch på .

<h2></h2>

Lenke til kommentar

Har det kommet noe informasjon om offisielle spill-turneringer på TG12?

Dette lurer jeg også på. Det er nå en måned til LANet starter og fortsatt ingen info om compoer. Dette burde kommet før jul slik at folk kunne skaffet seg billetter. Nå er vel alt utsolgt for lenge siden og det vil kun være det som allerede har skaffet seg billetter som kan delta på compoene.

Lenke til kommentar

Faktasjekk er ein fin ting. Det er ikkje satt ei grense på kor mange progamer-billettar som vert selt, så om det einaste du vil med TG er å ta del i konkurransane, kjøp i veg. Om konkurransar i ditt favorittspel er det einaste som kan få deg til å kjøpe billett, er nok ikkje deltakarbilletten noko for deg uansett.

Lenke til kommentar

Er mange som drar på LAN både for å ha det gøy og for å være med på compoer. Jeg er en av de, og jeg har ingen planer om å kjøpe gamer-billett. TG er jo ikke primært et "gaming-lan", men man skal ikke nekte for at det er litt merkelig at de ikke har annonsert compoene en måned før LANet. Har ikke vært så sent tidligere år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...