hakonvl Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Om det er flere billetter igjen? Nei, ikke i utgangspunktet. Kommer nok en del returbilletter, men er nok mange tusen i kø så tror det er litt sent å stille seg i kø nå. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Om det er flere billetter igjen? Nei, ikke i utgangspunktet. Kommer nok en del returbilletter, men er nok mange tusen i kø så tror det er litt sent å stille seg i kø nå. tror Wizzlee snakker om compoer Lenke til kommentar
Fallin Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hva i alle dager er det som skjer med bilettsalget i år da? På partyticket hadde jeg mulighet til å bli med i køen opp til 3 ganger, og fortsatt få bilett, men i år er alt utsolgt etter at jeg ble med i køen for andre gang, og er 750 i kø :S Og jeg må si geekevents suger når det gjelder å si ifra om at nå har man kommet inn i shoppen. Jeg fikk EN mail som sa at jeg har kommet inn i shoppen og den havnet i spam filteret, og that's it. Fikk ingen melding når jeg nærmet meg å komme inn, og ingen SMS selv om det sto jeg skulle få det. Utrolig dårlig service. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Om det er flere billetter igjen? Nei, ikke i utgangspunktet. Kommer nok en del returbilletter, men er nok mange tusen i kø så tror det er litt sent å stille seg i kø nå. tror Wizzlee snakker om compoer Mhm pus. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 tror Wizzlee snakker om compoer Mhm pus. Ah, fikk ikke det med meg. Er vell ingen som vet det enda, så det enkelste og beste er vell å stalke gathering.org. Lurer på det samme selv, blir morro når creativecompoene slippes. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Det er 68 dager til TG og vi har ikke begynt på hylla vår enda. Oi! :O Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 er det noen måte å få tak i en TG billett nå? en venn av meg bestemte plutselig at han ville være med... eventuelle andre måter å skaffe seg billetten enn GE? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 TG-forumet eller bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 tema for TG 12 ble At the end of the universe bare følte at det hadde sin plass i denne tråden 1 Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Konsepttegning. Gleder meg. 1 Lenke til kommentar
larsere Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Syntes årets tema var superkult! Ikke bare alle de referansene man kan ta, men også at det i seg selv var et bra valg! Syntes liksom ikke at 'Partly Cloudy' hørtes så bra ut, Submerged var litt bedre, men ikke mye.. Also; Tenkte å ta med projektor da jeg har en liggende, men når vi bare sitter på samme rekke blir det litt vanskelig å plassere den. Går det an å lyse opp i taket, eller blir det for langt unna? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Konge tema kan tolkes ut i det uendelige Nå var det bare det å komme opp med ett tema til hylla...hmmmm..... Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Also; Tenkte å ta med projektor da jeg har en liggende, men når vi bare sitter på samme rekke blir det litt vanskelig å plassere den. Går det an å lyse opp i taket, eller blir det for langt unna? Taket er ikkje jamt på nokon som helst måte, så du vil ikkje kunne vise noko meiningsfylt uansett kor ljossterk projektoren din er. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Er jeg fullstendig idiot som ikke klarer registrere meg på TG-forumet? Under "This year's theme" får jeg jo ikke skrevet inn mer enn seks tegn, så jeg får feilmelding. WATTAFAAAKK?! Lenke til kommentar
Rusmus Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hintet står jo rett under boksen du skal skrive i: TG11 Partly.. (Capitalized) Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jadda! der ble det billett på meg og^^ Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hintet står jo rett under boksen du skal skrive i: TG11 Partly.. (Capitalized) Hint for hva?? Skjønte ikke det jeg heller... BTW: Ser ikke ut til at det blir noe TG-billett på meg, med mindre Geekevents setter en grense på 24 timer eller mindre ... Er nr 927 i køen... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Hintet står jo rett under boksen du skal skrive i: TG11 Partly.. (Capitalized) Hint for hva?? Skjønte ikke det jeg heller... BTW: Ser ikke ut til at det blir noe TG-billett på meg, med mindre Geekevents setter en grense på 24 timer eller mindre ... Er nr 927 i køen... Forrige års tema var Partly Cloudy, finner du ut av det da? Noen som vet om hyller som passer til pultplassen man får, som man kan kjøpe? På IKEA eller lignende? Endret 9. februar 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Rusmus Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hintet står jo rett under boksen du skal skrive i: TG11 Partly.. (Capitalized) Hint for hva?? Skjønte ikke det jeg heller... This year's theme: (Tekstboks det ikke går an å skrive mer en 6 tegn i) Under boksen du skal skrive i står det: TG11 Partly.. (Capitalized) TG11 het Partly CLOUDY Dem burde sikkert byttet "This year's theme" med "Last year's theme". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå