Den Ukjente Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Blir evt. mitt første TG i 2012... Urutinert som jeg er tror jeg at jeg ikke vill få billett (Forsåvidt at alt håp er ute også) , iomed at jeg er nr 1081 i køen.. Heldigvis sier folk her at det vill komme tilbake billetter... Veit ærligtalt ikke helt hva jeg skal tro på.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Bare å vente og håpe på det beste, det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Bare 48 billetter igjen. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Slapp av, det kommer helt sikkert flere biletter ut igjen! Med tanke på at det bare er gitt ut 5000 bilettet hittil, og TG har vell 5500-6000 plasser der inne. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Slapp av, det kommer helt sikkert flere biletter ut igjen! Med tanke på at det bare er gitt ut 5000 bilettet hittil, og TG har vell 5500-6000 plasser der inne. Inngår ikke creative i de 5500-6000? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Kven vil hjelpe meg å få billettar til tg? Eg skulle eigentleg ikkje reise, da dei andre i gjengen ikkje ville, men plutseleg kom ein eg jobba med og spurde om eg skulle Men me treng 3 billettar, kan og vere enkeltbillettar om ikkje anna er råd, men eg må ende opp med 3 totalt. Jeg og noen venner har fått tak i biletter, men har en annen geekevents bruker som er på ca900 plass. Så om det blir ledige biletter så kan du få den accounten av meg. Det hadde vore topp, eg er 1800 i køen Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Kven vil hjelpe meg å få billettar til tg? Eg skulle eigentleg ikkje reise, da dei andre i gjengen ikkje ville, men plutseleg kom ein eg jobba med og spurde om eg skulle Men me treng 3 billettar, kan og vere enkeltbillettar om ikkje anna er råd, men eg må ende opp med 3 totalt. Jeg og noen venner har fått tak i biletter, men har en annen geekevents bruker som er på ca900 plass. Så om det blir ledige biletter så kan du få den accounten av meg. Det hadde vore topp, eg er 1800 i køen Skal prøve å få til det! Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Slapp av, det kommer helt sikkert flere biletter ut igjen! Med tanke på at det bare er gitt ut 5000 bilettet hittil, og TG har vell 5500-6000 plasser der inne. Inngår ikke creative i de 5500-6000? På geekevents står det: Antall deltakere: 5000 Antall i crew: 300 Antall admins: 9 Så det vil nok helt sikkert komme ut flere biletter Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Slapp av, det kommer helt sikkert flere biletter ut igjen! Med tanke på at det bare er gitt ut 5000 bilettet hittil, og TG har vell 5500-6000 plasser der inne. Det blir jo bare lagt ut 5000 billetter. Grunnen til at det dukker opp billetter senere er jo det at folk refunderer de, ikke fordi det blir lagt ut nye. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Slapp av, det kommer helt sikkert flere biletter ut igjen! Med tanke på at det bare er gitt ut 5000 bilettet hittil, og TG har vell 5500-6000 plasser der inne. Det blir jo bare lagt ut 5000 billetter. Grunnen til at det dukker opp billetter senere er jo det at folk refunderer de, ikke fordi det blir lagt ut nye. Ja det stemmer, men det er grupper osv på nettet som kjøper opp/holder av billett partier for å gi/selge videre og hvis de ikke får gitt ut alle bilettene, så refunderer de dem. Endret 31. desember 2011 av InZaneAga Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Har fortsatt ikke helt trua på at de som er 1000+ i køen har verdens største sjanse til å kapre billett. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Har fortsatt ikke helt trua på at de som er 1000+ i køen har verdens største sjanse til å kapre billett. Det tror ikke jeg heller! Men er på 800plass med en annen bruker atm Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg har sikra meg, men jeg skulle gjerne hatt med kjæresten min òg. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Jeg har sikra meg, men jeg skulle gjerne hatt med kjæresten min òg. Putt han i baggen Endret 31. desember 2011 av InZaneAga 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Henger meg med på oss som er usikre. Om det er noen som har muligheten til å kjøpe billett nå, hadde det vært fint om de kunne kjøpe for meg. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Skal begynne å bygge hylle snart. Noen som veit om en hylle som mange bruker som får plass til en del av tingene du har med deg, PC, anlegg osv.. Er snekker så klarer å bygge det meste. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Enkleste er ofte det beste? Finnes forsåvidt MASSE info om TG-hyller vist du tar i bruk google. Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 2. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2012 Enkleste er ofte det beste? Finnes forsåvidt MASSE info om TG-hyller vist du tar i bruk google. Er stor fan av det ordtaket så det blir ikke noe "fancy" opplegg her i huset, men fint skal det bli. Skal tegne litt og sånn så kommer jeg til å lage en worklog. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Bare 20 igjen! Men i morgen er det bare tre måneder igjen til det braker løs. Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 3. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2012 Blir det ikke jobb så blir det hytte tur, blir det ikke hytte tur så blir det TG12! Gleder meg masse til å se mer info om eventen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå