Mr. Lurk Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Vet ikke, Nopros sier at jeg skal sitte på HW. Kommer an på om han vil kysse meg på munn. Endret 28. desember 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Hahaha, lol. Nei blir ikke no HW-rekke på meg i år. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Hvilken rekker skal folket sitte på i år? Trur det var 63, ikkje sikker. Kvar eg skal eller har lyst til å sitje neste år veit eg ikkje, men eg håpar me får stillesone på same måte som i år, i så fall plasserar eg meg der. Det er heilt greit med lyd, det er bare ei forsikring om at eg ikkje havnar ved sida av ein høgtalar som er større enn meg. Det ville vere særs utriveleg. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Vi har satt sammen en liten rekke for lokalbygda (Vestby), vi har vel 14 påmeldte deltagere så det kan jo bli gøy Ble for mye rot med HW-rekka når vi prøvd å få en rekke på rekka. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 That many rows within rows is too unstable! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) That many rows within rows is too unstable! A row within a row o_O WE HAVE TO GO DEEPER! Endret 28. desember 2011 av Rudde93 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 ROWCEPTION 5 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Gleder meg utrolig mye til TG merker jeg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Blir mitt første år, så blir veldig spennende! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Blir mitt første år, så blir veldig spennende! Bare å glede seg masse. Tg kan ikke beskrives, det må oppleves! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 ROWCEPTION 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Blir mitt første år, så blir veldig spennende! Bare å glede seg masse. Tg kan ikke beskrives, det må oppleves! Det gjør jeg også, satser på at det blir en tradisjon! Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Noen som vet om når vi kan velge plasser sånn ca? Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Noen som veit når køen rykker kraftig framover igjen? Trodde det var kl 3 inatt jeg.. (altså for 2 min siden...) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Noen som vet om når vi kan velge plasser sånn ca? Jeg tipper i 2012. Før mars måned. Men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Noen som vet om når vi kan velge plasser sånn ca? Før har det ca vært en månde før TG. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Kven vil hjelpe meg å få billettar til tg? Eg skulle eigentleg ikkje reise, da dei andre i gjengen ikkje ville, men plutseleg kom ein eg jobba med og spurde om eg skulle Men me treng 3 billettar, kan og vere enkeltbillettar om ikkje anna er råd, men eg må ende opp med 3 totalt. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Hadde vært kult og vært med Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Kven vil hjelpe meg å få billettar til tg? Eg skulle eigentleg ikkje reise, da dei andre i gjengen ikkje ville, men plutseleg kom ein eg jobba med og spurde om eg skulle Men me treng 3 billettar, kan og vere enkeltbillettar om ikkje anna er råd, men eg må ende opp med 3 totalt. Hva med å stille deg i kø? Det kommer til å komme tilbake billetter pga folk som har kommet inn i crew, folk som ombestemmer seg og evt billetter som har blitt holdt av for mange av(sponsor folk osv) Lenke til kommentar
InZaneAga Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Kven vil hjelpe meg å få billettar til tg? Eg skulle eigentleg ikkje reise, da dei andre i gjengen ikkje ville, men plutseleg kom ein eg jobba med og spurde om eg skulle Men me treng 3 billettar, kan og vere enkeltbillettar om ikkje anna er råd, men eg må ende opp med 3 totalt. Jeg og noen venner har fått tak i biletter, men har en annen geekevents bruker som er på ca900 plass. Så om det blir ledige biletter så kan du få den accounten av meg. Endret 30. desember 2011 av InZaneAga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå