LithitiumS Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Skal på tg12 med noen kompiser , men vi lurer på hva heter hotellet ved siden av tg heter, for vi har ikke lyst å sove i teltene. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Wait, what? Verken sove i teltene, på asfalten utenfor eller på tribunen? Det er jo halve moroa med TG Men helt seriøst er det veldig greit å ligge i teltene hvis man kommer tidlig/sent nok til å få grei plass.. Ontopic: Blir tredje året på TG og kan ikke se for meg noen grunn til å ikke dra Edit: Leif kommer ofte på besøk når man er trøtt merker jeg Endret 16. september 2011 av ChristianL Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 sov en natt under pulten skjult av bagen, en natt ute på en random plen, en natt i teltene og resten av nettene på tribunene. Er ikke komfortabelt å sove der, og i teltet ligger man inntil sidemannen.. synes at tg er oppskrytt, men er kul "tg feeling" man får når man er der. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Er ikke komfortabelt å sove der, og i teltet ligger man inntil sidemannen.. Kroppskontakt! Hjelp! 3 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 mente det ikke slik, men er ikke så deilig å ligge helt inntil en svett person som lukter. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Skal på tg12 med noen kompiser , men vi lurer på hva heter hotellet ved siden av tg heter, for vi har ikke lyst å sove i teltene. http://www.815mjosa.no/norsk/hamar/utvalg/overnatting/rom/ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det var på tide. Forbredelsene til TG12 har startet her i huset Tilbake fra USA eller tar du turen over til ære for TG? Tilbake fra USA, så nå blir det TG ALL THE FUCKINGS WAY! Da skal jeg plage deg, lykke til Hvem er du? o_O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Må man ha med hylle/benk, er nok å ta med Macbook, xbox tv og evig med kabler. Blir første gang på TG, ser frem til det =]! En ting til, er det stress å få plasser rett ved siden av hverandre eller går det helt fint? Har noen en link til en god nettverkskabel som utnytter best mulig TG sin linje? Endret 19. september 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Man må ikke, nei, men det er begrenset med plass på bordet du får så en hylle kan komme godt med. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det var på tide. Forbredelsene til TG12 har startet her i huset Tilbake fra USA eller tar du turen over til ære for TG? Tilbake fra USA, så nå blir det TG ALL THE FUCKINGS WAY! Da skal jeg plage deg, lykke til Hvem er du? o_O Jeg skrev ikke det. :s Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det var da voldsomt tidlig å starte en tråd, men det får gå :)Har ikke bestemt meg enda om jeg skal ta turen, tok turen i år, men tyskland > hamar er ganske langt, og dyrt med bil.Vi får se. Kanskje jeg flyr og bare tar med laptop. Bruker for mye penger på reise med bil. Du kan gjerne ta med bil altså, så du får kjøpt inn et par brett med drikke til meg på den fine militærbasen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Tja, sponser du bensin og danskeferga da regner jeg med? Blir plutselig ikke så billig brus likevell Nei, tror nok det blir fly til neste år, 650kr t/r, det er uslåelig! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Første gang på TG neste år! Må gå igjennom en haug med utstyrslister for å forberede meg! Skal med noen kompiser selvfølgelig..! 1 Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hei, jeg har aldri vært på TG før, men lurer på hvordan det er med soving der ? har hørt om telt med dårlig plass, og scenen, men er det ikke en del bråk der? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Teltene er det dårlig plass om du legger deg klokka 4 på natta. Tar man kveld rundt 24, er det ikke så ille og det går helt fint. Digg å sove der. Ellers sover man rundt om inne i skipet, på tribunene eller på soveplasser rundt om på gulvet. Det bråker som faen inne. 1 Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 ok, jeg har tenkt på å dra, det høres artig ut Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er påmelding til HW rekka oppe og går? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 En ting til, er det stress å få plasser rett ved siden av hverandre eller går det helt fint? Har noen en link til en god nettverkskabel som utnytter best mulig TG sin linje? Så lenge du følgjer med og sit klar når seating opnar, går det heilt fint å få plassar. Då seating opna for alle i år var det fleire ledige rekker med 6-7 plassar. Alle kablar som er kategori 5e eller betre (Cat.5e) fungerar heilt fint. Doobeltskjerma Cat.7-kablar med kontaktflatar av gull, plugg montert i vektlaus tilstand og isolasjon av krokodilleskinn er bare vas, så lenge kabelen din ikkje har feilkoblingar eller skader vil alt gå heilt strålande. Det er nok bordplass som går tapt til kabelspagetti, om ikkje alle skal ha med seg 5 cm tjukke kablar òg. Må vel prøve å fikse motellrom snart, og håpe dei ikkje rotar like mykje med bestillinga denne gongen. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er påmelding til HW rekka oppe og går? Er vel litt tidlig enda? Pleier jeg ikke å vente litt lengre? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ikke sikker hvor lenge du venter.. Har aldri vært med på dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå