aGal Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Ahhh, det var godt å få TG billett i orden i dag. Hadde glemt av at det var min tur her om dagen så merka det ikke før det var for sent. Heldig vis var det en kompis som sto klar i køa så vi kjøpte sammen. Can't wait for PÅSKE! FUCK jula... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Du er nummer 1789 i køen. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Du er nummer 1789 i køen. Badass. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Oi, faen! Nå begynner jeg å bli stresset også, for jeg hadde faktisk ikke tenkt på TG før nå. Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Vet ikke om dette har blitt spurt om før men, noen som husker/har oversikt over "plasseringen" av pallene under bordene? har ett år hat en hel plass mellom pallene for meg selv, men ble i gjor sittende med en kompis mellom to og dette ble vanvittig trangt.. Jeg lagde en oversikt etter TG10 som viser dette. Regner ikke med at det kommer noen endringer i år, så vil nok stemme ganske bra. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Åssen er sjansene for å få billett når man er typ 1800ish i køen da? Med 900 billetter igjen. En kamerat som sitter med hjertet i halsen for øyeblikket. Jeg har fått sikret mine billetter og godt er det Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Åssen er sjansene for å få billett når man er typ 1800ish i køen da? Med 900 billetter igjen. En kamerat som sitter med hjertet i halsen for øyeblikket. Jeg har fått sikret mine billetter og godt er det Vel det går gjevnt og trutt med billetter MEN: Til no har 2.870 personar fått kunne handle og gjennomsnittleg billettar per person som er ute av køa ligg på 1' date='4 (nedgang frå 1,5 for ikkje mange dagane sidan og solid nedgang frå over 2 for to veker sidan). God juletid :-) [/quote'] Så det er mange som går gjennom butikken uten å handle. Dette er kansje folk som har sikret seg billett via kamerater, men er idiot og ikke går ut av hverken køa eller butikken når de for tilgang. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Du er nummer 1789 i køen. Flink til å henge etter du! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 er det bare meg eller har køen bare stoppet opp pga. det er julaften? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Fikk sikra billetter igår, så er godt fornøyd! Fin julepresang det! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 er det bare meg eller har køen bare stoppet opp pga. det er julaften? Merket at det stoppet litt opp, blir vell fart på det snart. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Ser ikke ut som om det blir noe TG på meg neste år. Du er nummer 1751 i køen. Tilgjengelig: 877. Maks 5 pr. person. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Lov å håpe Ifjor satt jeg meg i kø på nyttårsaften og fikk tak i 5 billetter, og det legges nok ut flere billetter etter at crew blir tatt inn. Flere som blir refundert o.l Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Gjennomsnittleg billettar kjøpt per person gjennom køa går framleis ned' date=' 1,22 no. [/quote'] Also: hm' date=' noko seier meg at køa rykker massivt fram kl 03 i natt 331 personar mistar tilgang kl 02:51 blir nok rush kl 21:51 i kveld òg, når folk får e-post og SMS med at dei har fem timar att i butikken før dei blir kasta ut [/quote'] Dette vil si at nesten alle som er i butikken, i og med at de har skrudd ned antall som har tilgang fra 500 til 400. Basert på dette i tillegg til grafen hos http://techserver.ga...ing.org/tickets er det håp for de som er langt bak i køen. EDIT: Der var min billett i boks Endret 26. desember 2011 av Borbra Lenke til kommentar
Refi Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Noen som vet om hva slags mat man får kjøpt i kantina på TG? Jeg ser alle mat-bilettene er utsolgt og jeg nekter å leve på skolebrød i fire dager ^^, Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Blir kjøp imorgen, jonas. D det er bare og si ifra Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Noen som vet om hva slags mat man får kjøpt i kantina på TG? Jeg ser alle mat-bilettene er utsolgt og jeg nekter å leve på skolebrød i fire dager ^^, Hamburger, chips, pølser, noen enkle smørbrød, forskjellig drikke, kaffe/te, hamburgertallerken med chips og litt sånn ellers. Det de har til felles er lav standard og høye priser, men det er spisende I de 2-3 siste årene har Dolly Dimples hatt en stand i hallen, hvor de steker fersk pizza. Kan velge mellom skinke, pepperoni og en til jeg ikke husker. Koster endel det og, men er man 2 som spleiser går det greit. Ellers er det matbutikker og bensinstasjoner 10min gange fra skipet, som er åpne noen av dagene. Mikrobølgeovn og vannkoker kan man bruke gratis i skipet. Får også kjøpt baconsnacks og sånn energi-slush på partyshop. Da har jeg vel dekka det meste tror jeg? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Også har de awesome kebab på Stange. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå