Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Mulig at de slapp til en god bølge med kjøpere etter at flere har vært inaktive, ikke vet jeg :-) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg mener uansett at man bør få beskjed, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg mener uansett at man bør få beskjed, da. Burde kanskje "quotet", referte til personen som hadde skrevet over deg :-) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hehe, burde nok det :b Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Vet ikke om dette har blitt spurt om før men, noen som husker/har oversikt over "plasseringen" av pallene under bordene? har ett år hat en hel plass mellom pallene for meg selv, men ble i gjor sittende med en kompis mellom to og dette ble vanvittig trangt.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Det sitter 3 på hver side av en sponplate, denne har en pall på hver side og en i midten. Ligger et bilde på gathering et sted, men forumet der er nede nå så får ikke funnet det frem. Blir noe slikt, hvor o er plass og i er pall: oiooiooiooiooiooiooiooiooio Helt perfekt slik blir det dog ikke da det blir litt forskyvninger når folk setter seg, pluss at den midtre pallen ikke står helt i midten, men litt til en av sidene. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Blir noe slikt, hvor o er plass og i er pall: oiooiooiooiooiooiooiooiooio Ville heller satt det opp slik: OOoioOOiOOoioOOiOO... OO = Heil plass uten pall mellom føtene i = Pall oio = Plass med pall på midten Eit "rom" mellom to pallar inneheld ein og ein halv plass. Så lenge dei to som skal dele eit "rom" ikkje er idiotar og fyller plassen på og under bordet med ting, går det heilt fint å sitte to personar inni eit rom (eg har gjort det i fleire år). Då har den som bare "eig" halvparten ein tredjedel av rommet bordplass og golvplass i halvparten ein tredjedel av rommet ved sida av pallen sin. Endret 21. desember 2011 av enixitan Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Vet ikke om dette har blitt spurt om før men, noen som husker/har oversikt over "plasseringen" av pallene under bordene? har ett år hat en hel plass mellom pallene for meg selv, men ble i gjor sittende med en kompis mellom to og dette ble vanvittig trangt.. Greit oversiktsbilde. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 104 dager til TG 2012! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Mulig at de slapp til en god bølge med kjøpere etter at flere har vært inaktive, ikke vet jeg :-) Skulle til å skrive en synsing, men en medarbeider fra Geekevents svarte meg på irc, for de som lurer så er #tg@EFnet stedet å henge fram til og under TG Han svarte: Mange personar fekk tilgang, ein mellombels bug som gjorde at ein kunne få oppretta fleire handlekorger (t.d. ved å logge inn på ulike datamaskiner og/eller byte nettlesar) kombinert med at "la oss renske opp i gamle handlekorger"-programmet berre blei køyrd kvar 6. time (no kvar time), skjedde Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Noen som har en nedteller til TG? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Noen som har en nedteller til TG? Ja har på igoogle, første jeg ser på morran og vær gang jeg er innom igoogle Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 http://www.wolframalpha.com/input/?i=How+long+until+4th+of+April+2012+at+0900 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Evnt http://tg.tard.no kommer til og med med bilder av pokemon fra det er 50 dager og mindre til tg starter Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Synes trådstarter kan legge til denne linken. Det er et arkiv med innslag fra scenen, compoer og div annet snacks som new fishes og andre kan skjekke ut. Dette er vel det fjerde året jeg skal på TG og kan si at jeg gleder meg, selv om fjorårets ikke var fullt så spennende. Håper i år at alle drar med seg de største høyttalerne og ikke minst de mest blinkende lysene de får tak i og lager stemning :-) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 "Vi har med dette gleden av å informere om at du har blitt tatt opp som crewmedlem". Jadda! 1 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Grattis! Hvilket crew? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Samme som i fjor, Tech:Support. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Stemmer, skal loade pc-en full av virus og komme til deg. Halp pl0x. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå