Rudde Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Ja faen, stikk ut av køen om dere ikke har planer om å kjøpe! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Ja faen, stikk ut av køen om dere ikke har planer om å kjøpe! tror det virket køen gikk plutselig litt fortere Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Ja faen, stikk ut av køen om dere ikke har planer om å kjøpe! tror det virket køen gikk plutselig litt fortere 202 nå Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 2330, du er magisk! Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Lei for å skuffe dykk. GeekeventsVi har nå endra måten vi viser hvilken køplass du har, det vil se ut som at du har hoppa 400 plasser framover i køa mens i virkeligheten tar vi ikke lenger høyde for de som har tilgang til butikken. Med andre ord, før denne endringa ville person 401 fått tilgang til butikken neste gang noen går ut av den mens nå er det plass 1 dette gjelder for. Forhåpentligvis er dette litt mer tydelig for alle :-) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Begynner å kjenne TG-følelsen snike seg opp over ryggraden på meg nå ja. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Ninja trådstjeler! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Må ha plass ved sina minst 1 random neste år, elser og bli kjent med sidemannen! Husker ett år hvor jeg fikk en CSS nerd som lærte meg opp i CSS Suge sinnssykt før det, eller gjør det enda, men ikke så ille nå mer og nå vet jeg somewhat hva jeg driver med Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Søkte om fri fra jobb idag. 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Håper på dine vegne at du får fri! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg usikker på hvor jeg skal slitte på TG, om jeg skal ta HW rekka i år og. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg usikker på hvor jeg skal slitte på TG, om jeg skal ta HW rekka i år og. Skal du vel. Da får du klem og greier. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg usikker på hvor jeg skal slitte på TG, om jeg skal ta HW rekka i år og. Skal du vel. Da får du klem og greier. Jeg vil ikke ha klem! Jeg vil ha pikk! Søkte om fri fra jobb idag. Håper du får fri. 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg og, tror ikke det blir noe problem tho. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Ingen HW-Rekke på meg. Stikker nok innom tho. Tar med samme hylle tror jeg....evt en oppgradering. Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Skal bygge meg hylle, men veit ikkje om eg skal legge det inn her, startar gjerne en ny tråd, men ka slags emne bør den ligge under... Noken som veit med sikkerheit om plassane blir som i fjord? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Venter med å betale billetten min til 19. Des 17:16 da jeg detter ut av køen 19. Des 17:17 Ikke fordi jeg må, men fordi jeg kan... 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Oh you. Nå blir sikkert noen sur på deg. Billetter anskaffet til meg og ett par kompiser! Gleder meg Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Skal bygge meg hylle, men veit ikkje om eg skal legge det inn her, startar gjerne en ny tråd, men ka slags emne bør den ligge under... Noken som veit med sikkerheit om plassane blir som i fjord? Nå mener jeg at plassene har holdt seg slik dem er alle årene det har vært på vikingskipet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå