TheMartine Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Ifølge min GE-konto har jeg rykket under hundre plasser fram siden i går kveld. Hva i all verden er det folk somler med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Når får man velge plass? 3 billetter bestilt :-) Noen som vett? Ellers virker det ut som det er de som ligger på plass ca. 1-100/150 i køen som får beskjed om at de kan kjøpe billett. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Når får man velge plass? 3 billetter bestilt :-) Noen som vett? Ellers virker det ut som det er de som ligger på plass ca. 1-100/150 i køen som får beskjed om at de kan kjøpe billett. Ingen som vet det enda. Men var vell i Mars i fjor, så blir vell en liten stund til enda Edit: Fant litt forskjellige datoer men stod mars på TG11 sine sider Endret 14. desember 2011 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Ingen som vet det enda. Men var vell i Januar i fjor, så blir vell en liten stund til enda Neeej, det var neimen ikke i januar. Mars, mener jeg er mer korrekt. Så det er bare å slappe av, lzm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Ok, så Februar-Mars en gang, mtp. at påska var mye tidligere i år. Great =) Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Ingen som vet det enda. Men var vell i Januar i fjor, så blir vell en liten stund til enda Neeej, det var neimen ikke i januar. Mars, mener jeg er mer korrekt. Så det er bare å slappe av, lzm. Ble så jeg skrev feil først sju, mente mars. Seating info fra i fjor Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Ok, så Februar-Mars en gang, mtp. at påska var mye tidligere i år. Great =) Godt resonnert ^^ Ble så jeg skrev feil først sju, mente mars. Seating info fra i fjor Jepp. Midten av mars, faktisk. Mener huske jeg syntes det var grådig seint :b Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 I fjor fikk grupper over 30 pers tilgang til seating kl 16 den 16.mars kl 20 ble det åpnet for grupper over 7 pers. Selve hovedseatingen ble åpnet 18.mars kl 20. Dette var rett over 1 mnd før selve TG startet, skal jeg tippe noe blir det onsdag 29.februar for grupper og 2 mars for alle andre. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Alle som er i køen nå får bilett. I fjor sto jeg i køen, men rakk ikke å kjøpe. Stilte meg i køen igjen og kom frem, men bestemte meg for å ikke reise. Så det går lett å få bilett. Bare la køen rusle rolig fremover. fortsatt skremmende for meg første gang for meg og i tillegg så går antallet billetter ned ca. 3 ganger så fort som jeg går framover i køen Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Har ikke penger til å kjøpe billetter før slutten av januar, stresse gjør jeg heller ikke. Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Burde sikkert ikke whine her men er det med 100% sikkerhet og få 3 billeter når jeg er 3600 i køen? Synes bare at antall biletter går ned mye fortere enn køen gjør. Første gang btw. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 I fjor fikk grupper over 30 pers tilgang til seating kl 16 den 16.mars kl 20 ble det åpnet for grupper over 7 pers. Selve hovedseatingen ble åpnet 18.mars kl 20. Dette var rett over 1 mnd før selve TG startet, skal jeg tippe noe blir det onsdag 29.februar for grupper og 2 mars for alle andre. Hvordan fungerer egentlig det der? Blir førte gang på TG for meg i år, og en gruppe kompisser har bestilt biletter allerede, og de jeg skal dra meg skal bestille når det er vår tur. Siden vi sikkert blir over 7 stykker som alle skal på TG, er det da ganske sikkert at vi kan sitte sammen? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Ja. Seating info (TG11) Kjøp billettar no, ta det med ro. Det er lenge til plassering opnar, alle har god tid til å meditere over korleis dei skal plassere seg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Billetter er bestilt og vi skal sitte på Hardwork/Minecraft.no-rekka Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Denne køen går så sakte framover at det virker som det står 1921 bestemødre med småmynter foran meg. 3 Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Bare vær glad du ikke er på 3500... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Denne køen går så sakte framover at det virker som det står 1921 bestemødre med småmynter foran meg. Like greit, slipper jeg være blakk til Jul.. Ta dere god tid! er vel 1500 foran meg i kø ca. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg har ikke spesielt hastverk, har ikke handlet inn alle julepresangene heller så for min del hadde det passet ypperlig om jeg fikk kjøpt billetter i januar. Er nummer 4xx i køen akkurat nå. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Gjorde det lett jeg...skaffa bare creative billetter til meg og en kompis. Vi skal mest sannsynlig drive med programmering og delta på events der uansett. Var noe å 3500 i køen, og jeg er veldig utalmodig av meg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Altså, hvis dere sitter og sover i køen fordi dere ikke har penger, synes jeg dere heller kan kontakte GE og be dem om å dytte dere bakover i køen. For det går an, nemlig. Jeg har penger, og jeg vil handle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå