AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg er sammen med en gutt som driver med fotball og gitar og han har en veldig stram timeplan. Det har seg sånn at kompisene til kjæresten min synes jeg og han er for mye sammen, og da får jeg dårlig samvittighet. Kan sitere meg selv fra Facebook: jaaa. men hva mener DU sånn seriøst. syntes du vi er for mye sammen? ****** ****** og ******* mener deti hvertfall.. ****** sa at alle vennene hans mener det. har sykt dårlig samvittighet og sånt for det føler jeg ødelegger for han og gutta sånn at de ikke får vært sammen osv.. føler at jeg forventer så mye.. at jeg forventer at han skal ha tid til meg ofte.. jeg kan jo ikke forvente det så når han ikke har tid blir jeg skikkelig lei meg siden jeg trenger å være med han liksom.. og nå må vi være enda mindre sammen pga gutta. sander er på en måte enig med meg, at han må være mer med dem. han liker ikke at de syntes det han heller.. Hva skal jeg gjøre? Postet av anonym: ac7241cc6dff5be07d8eb4df467522f0 Postet av anonym: ac7241cc6dff5be07d8eb4df467522f0 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 For dem aller fleste så er det slik at idet en blir samens med noen så kan en ikke fortsette i det samme gamle, henge med kompiser hele dagen for å drive dank er en av tingene. Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er men dette er ting en lærer som tiden går... En må bero seg på å henge mer med en kjæreste en kompiser...det er jo helt naturlig...en kjæreste er jo din aller største og viktigste venn.... 1 Lenke til kommentar
M4RKU5 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Dette er veldig vanlig, og løser seg som regel av seg selv. Du kan ikke forvente at han skal være med deg til enhver tid, men siden dere er i et forhold så burde han jo sette av tid til deg. Dere kan jo eventuelt inngå en avtale om at dere skal være sammen mist f.eks 3 dager i uken, men dette må dere finne ut av selv. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hadde jeg fått meg kjærste, så hadde jeg satt henne høyere enn gutta, men ikke for høyt. Har ei jente jeg driver på med, er sammen med henne nesten vær dag og snakker sammen 2-3timer hverdag på facebook + kanskje 50meldinger++. Men noen ganger jeg skal finne på noe med henne, ber jeg også med gutta. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Bro's before hoe's! De fleste forhold i ungdomstia varer ikke så veldig lenge uansett. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hva skal jeg gjøre? Slutte å være så masete, du kan ikke tvinge han å være sammen med deg om han ikke vil. Da kan det fort bli til at han sier hadet bra for alltid. Mitt råd til deg er å gjøre akkurat som han, vær med venner, jobb med skole osv. En masedame blir fort til en dramaqueen. Og en dramaqueen er noe alle bør sky unna. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) ''og sånt for det føler jeg ødelegger for han og gutta sånn at de ikke får vært sammen osv.. '' Hvorfor ''ødelegger'' han for guttene? HVORDAN gjør han dette? Har de ikke lov til å omgås uten at han er til stedet?? Har en sånn regel når det gjelder slikt. Hvis noen venner får seg kjæreste så holder jeg meg ''unna'' i rundt 1-2 måneder, for jeg VET selv hvordan det er å være nyforelsket. Hvor lenge har dere vært sammen? Og; hvor gamle er dere? Endret 24. august 2011 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvorfor ''ødelegger'' han for guttene? HVORDAN gjør han dette? Har de ikke lov til å omgås uten at han er til stedet?? Tror du gjør en klassisk overreaksjon. En godt sammensveiset kameratgjeng på, la oss si, tre til fem stykker kjenner det ganske godt dersom en "blir borte", og ting blir ikke det samme lenger. Spesielt gjelder dette i ungdomstiden når jobb er fysjfysj og studier er way ahead of you - alderen jeg i alle fall tror TS er i med tanke på hvordan hun beskriver situasjonen (som er gutter i alderen <20 år er umodne og egoistiske - spesielt dersom singel - og de færreste liker derfor at ei jente skal forstyrre status quo. Ironisk nok kan du snu hele overskriften for å skjønne hva jeg mener). TS: Gi litt albuerom, men fortell rett ut hva du mener. Ikke kryptisk eller noe hint-hint. Derimot, ikke lag drama - jeg er 99 % sikker på at du kommer til å skramme han vekk i så fall. Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Var det samme med en kompis av meg. Han mistet mange venner, rett og slett fordi han og damen skulle være med hverandre HELE tiden. Damen hadde ikke noe spesielt med venner selv så forståelig at hun hadde så mye tid, men både jeg og alle andre følte oss litt til side satt. Dette holdt på i ca 1- 1 og et halvt år. Når han ENDELIG gikk lei av å bare omgås med damen, var det plutselig ikke så mange kamerater igjen. Jeg er fortsatt god kompis med han og vi henger masse sammen, men vil anbefale deg i å faktisk ikke ta all tid fra han. Vær litt med dine venner eller driv med noen aktiviteter du og Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 bro's and hoe's ville jeg gått for:) Jeg tenker at det er vanlig at man tilbringer mer tid med kjæresten enn kammerater, men det er viktig at man tar vare på de andre relasjonene man har. Det blir en balansegang, som dere må bli enige om sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå