Hocki Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Jeg har funnet en litt spesiell teksttype som støttes av forskjellige chat systemer og kommentarfelt, men jeg har ikke peiling hvordan den lages... Sånn ser den ut; ̷̧̺̘̤̯͖̮͓̞͍͍͈̯͔̲̆̊̐̓ͤ͛͂ͭ͆̉͌̌̀ͩͯ̀̚͞Ġ̨̄ͯ͋̏̇͌͒҉̘͎͍̘͔̰̝͚͖̝͢Ö̧ͦͮͭ̈́ͧ̓ͣ̌̽̔́̀҉̭̗͓͈̟̠͉̩̰̞̲̼͓͓͖ͅDͯ̏͛ͨ͒͌͌ͤ̈́ͦ̓̉̋̋̕҉̴̯̰̠͍͙́ ͬ̋̍͂̒͐͊ͥ͐͌̈̎̄ͧ̐̇͟҉̶̴̢̬̟̗̲̦̦̭̲͕Ḩ̸̈̓ͫ́͑̎ͪ̕͏͓̣̮̻͕̥͎̥E̷̴̡̧̻̭̖̙̯͖̠̲̙̻̙͍̤̭͖̓͊̔̅̏̅ͪͭ͠Lͨͬ̀̑̾̍̅̊͆̚ Og den overlapper annen tekst over og under den, men hvordan lages den? Bare nyskjerrig.. Jeg tror ikke alle datamaskiner kan se den... Jeg vet jeg sannsynligvis postet dette i et feil forumemne, men jeg visste ikke hvor det ellers skulle ha vært.. Endret 23. august 2011 av Hocki125 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Skumleste teksten jeg vet om. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Kan ikke akkurat si at jeg er så veldig imponert over firkantene dine Lenke til kommentar
Hocki Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Kan ikke akkurat si at jeg er så veldig imponert over firkantene dine Oi... Funket på alle pcer jeg har prøvd.. men ok... Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg har funnet en litt spesiell teksttype som støttes av forskjellige chat systemer og kommentarfelt, men jeg har ikke peiling hvordan den lages... Sånn ser den ut; ̷̧̺̘̤̯͖̮͓̞͍͍͈̯͔̲̆̊̐̓ͤ͛͂ͭ͆̉͌̌̀ͩͯ̀̚͞Ġ̨̄ͯ͋̏̇͌͒҉̘͎͍̘͔̰̝͚͖̝͢Ö̧ͦͮͭ̈́ͧ̓ͣ̌̽̔́̀҉̭̗͓͈̟̠͉̩̰̞̲̼͓͓͖ͅDͯ̏͛ͨ͒͌͌ͤ̈́ͦ̓̉̋̋̕҉̴̯̰̠͍͙́ ͬ̋̍͂̒͐͊ͥ͐͌̈̎̄ͧ̐̇͟҉̶̴̢̬̟̗̲̦̦̭̲͕Ḩ̸̈̓ͫ́͑̎ͪ̕͏͓̣̮̻͕̥͎̥E̷̴̡̧̻̭̖̙̯͖̠̲̙̻̙͍̤̭͖̓͊̔̅̏̅ͪͭ͠Lͨͬ̀̑̾̍̅̊͆̚ Og den overlapper annen tekst over og under den, men hvordan lages den? Bare nyskjerrig.. Jeg tror ikke alle datamaskiner kan se den... Jeg vet jeg sannsynligvis postet dette i et feil forumemne, men jeg visste ikke hvor det ellers skulle ha vært.. Teksten du har postet her er bare en drøss med aksenter og andre diakritiske tegn rundt bokstavene. Det ser du jo egentlig tydelig i rediger-boksen for posten ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå