Gå til innhold

Hjelp til å forsterke flere wlan signal

Hootie

Anbefalte innlegg

Jeg har akuratt kjøpt en linksys E4200 router som har både 2,4GHz og 5GHz frekvensbånd og gjestenett. Gjestenettet skal jeg bruke til kjellerleiligheten, og dette signalet må forsterkes for å få dekning i hele leiligheten. Jeg vil også forsterke det vanlige wlan signalet mitt slik at jeg får dekning i hagen.

Hva må jeg ha av utstyr for å få til dette? Jeg har en Linksys WRT350N liggendes, kan jeg bruke denne til noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akuratt kjøpt en linksys E4200 router som har både 2,4GHz og 5GHz frekvensbånd og gjestenett. Gjestenettet skal jeg bruke til kjellerleiligheten, og dette signalet må forsterkes for å få dekning i hele leiligheten. Jeg vil også forsterke det vanlige wlan signalet mitt slik at jeg får dekning i hagen.

Hva må jeg ha av utstyr for å få til dette? Jeg har en Linksys WRT350N liggendes, kan jeg bruke denne til noe?

Se om du kan bruke http://www.dd-wrt.com/site/index på den andre ruteren (Linksys) og bruk den som en bridge, (om du bruker den til gjestenettverk så kan du til og med tjene penger på det, med å legge til reklame i nettleserene til gjestene dine)

Dette er det eneste jeg kommer på foruten en ekstra pc med connectify som videresender signalet (connectify.me)

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...